וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל בעזה: "אין פה לא דשדוש ולא עמידה במקום - מביאים הישגים חשובים"

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 14:16

רב-אלוף הרצי הלוי קיים הערכת מצב במרכז רצועת עזה עם מפקד אוגדה 99, תא"ל ברק חירם ובכירים נוספים. "אנחנו הולכים להשמיד כמה שיותר תשתיות, להרוג כמה שיותר פעילי חמאס ולהרוג כמה שיותר מפקדים", אמר הרמטכ"ל והדגיש: "אנחנו מתכננים קדימה גרף ארוך"

הרמטכ״ל בעזה: "אנחנו מפעילים לחץ צבאי בצורות שונות, המכנה המשותף הוא נחישות"/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (שלישי) הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה עם מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם, מפקד חטיבה 3, אלוף-משנה גיל ורנר ומפקדים נוספים. במהלך הערכת המצב אמר: "אנחנו מפעילים לחץ צבאי בצורות שונות. מה שעושים ברפיח שונה ממה שאתם עושים פה, מה שאתם עושים פה שונה ממה שקורה כרגע בשג'עייה או במשימה עצמה של המסדרון או במרחב האבטחה לאורך הגבול".

לדבריו, "המכנה המשותף בין המקומות השונים - הוא נחישות, המכנה המשותף הוא באמת הדרך המאוד איכותית שעושים את הדברים האלה. בסופו של דבר, אנחנו הולכים במשימות גם להשמיד כמה שיותר תשתיות, להרוג כמה שיותר פעילי חמאס, להרוג כמה שיותר מפקדים. בסוף, זה מוריד את היכולות של חמאס, מאפשר לנו להתקדם עם ההישגים, מאפשר לנו לממש משימה מאוד חשובה, לחץ - אנחנו לא נפסיק גם להשבת החטופים".

הרמטכ״ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה/דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה. דובר צה"ל
הרמטכ״ל הרצי הלוי קיים הערכת מצב במסדרון מרכז רצועת עזה/דובר צה"ל

רא"ל הלוי הוסיף: "ולכן כל הדברים האלה, תסבירו לאנשים, אין פה לא דשדוש ולא עמידה במקום. אתם מביאים הישגים מאוד חשובים כל יום. אנחנו מתכננים קדימה גרף ארוך שמחפש הזדמנויות גם על בכירים, גם על תשתיות וגם על פעילים ואנחנו עושים את זה באמת בכל מיני שיטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully