וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר העימות עם רוטמן: נאסרה כניסתו של אח החטוף לכנסת

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 12:27

משמר הכנסת מנע מדני אלגרט, אחיו של איציק שנמצא בשבי חמאס בעזה, להיכנס למשכן לאחר שהתעמת עם ח"כ שמחה רוטמן, הפריע לדבריו של אח חטוף אחר והוצא בכוח מוועדת החוקה. אלגרט הגיע למשכן וקיבל הודעה כי לבינתיים לא יוכל להיכנס לכנסת

חריגה בוועדת החוקה: דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט התפרץ לדבריו של בועז מירן אחיו של עומרי החטוף/צילום:מעיין פופלבסקי

משמר הכנסת מנע הבוקר (רביעי) מדני אלגרט, אחיו של איציק שנמצא בשבי חמאס בעזה, להיכנס למשכן לאחר מה שקרה השבוע בוועדת החוקה, אז במהלך דיון הוצא בכוח לאחר שהפריע לדבריו של אח חטוף אחר וגם התעמת את היו"ר ח"כ שמחה רוטמן. אלגרט הגיע הבוקר בהזמנת חברת הכנסת נעמה לזימי, עוכב בכניסה, ועודכן שלא יוכל להיכנס. בהמשך הוא נכנס לשיחה עם מנכ"ל הכנסת, צ'יקו אדרי, ובסופה נאלץ לעזוב את המשכן.

גורמים בכנסת אישרו את עובדת הגעתו של דני הבוקר אל המשכן והדגישו שעם כניסתו הוא נפגש עם מנכ"ל הכנסת - להם היכרות מוקדמת. לאחר הפגישה שהייתה באווירה מכבדת, סוכם שדני סיים את ביקורו להיום וכן שימשיכו לעמוד בקשר להמשך.

דני אלגרט, אחיו של יצחק אלגרט חוף בשבי חמאס, התפרץ לדיון ועדת הבריאות, 1 ביולי 2024. אביחי חיים
נכנס לשיחה עם מנכ״ל הכנסת, ובסופה נאלץ לעזוב את המשכן. דני אלגרט בדיון ועדת בריאות/אביחי חיים

התקרית עם אלגרט החלה לאחר שביקר בחריפות את יו"ר הוועדה רוטמן והפריע לדבריו של אח של חטוף אחר - בועז מירון. אלגרט אמר לרוטמן "הבאת חיזוק מהבית", לאחר שמירון תקף את העסקה המסתמנת. רוטמן השיב לו: "לא מפריעים אצלנו למשפחות חטופים. נא להוציא אותו והוא לא יכול לחזור לחדר". אלגרט ענה: "פורום תקווה שאתה מממן אותם", כשכוונתו למירון שמזוהה עם הפורום הספציפי. בשלב זה, רוטמן הזהיר: "אדוני, אתה תאלץ לצאת". אלגרט סרב להפסיק וטען: "אני לא אצא". רוטמן ענה לו בתגובה: "אנחנו מוציאים את הישיבה להפסקה. סדרנים, תקראו לי כשהוא לא בחדר, תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully