וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים מפגיעה ישירה ברכב ברמת הגולן: נועה וניר ברנס

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 13:54

הזוג ברנס, הורים לשלושה מקיבוץ אורטל שבגולן, נהרגו מפגיעה ישירה בזמן שהיו ברכבם. ניר ניהל את ענף הלול בקיבוץ, ונועה הייתה מזכירת ענף המטע. התנועה הקיבוצית: "ישראל מעולם לא נראתה כל כך חלשה ואובדת עצות מול אויביה"

ירוט מעל רמת הגולן/פרסום לפי סעיף 27א

נועה וניר ברנס הם ההרוגים מפגיעה ישירה של הרקטה ברכב ברמת הגולן, כך הותר לפרסום היום (רביעי). כ-40 רקטות נורו אמש לעבר רמת הגולן בשלושה מטחים שונים, מהם נהרגו הזוג ברנס נהרגו מפגיעה ישירה בכלי רכב ברמת הגולן. כוח לוחמי אש חילץ אותם מהרכב הבוער והעביר אותם לידי צוות מד"א, שנאלץ לקבוע את מותם.

בחיזבאללה לקחו אחריות על הירי, ואמרו כי "המטח שוגר לבסיס נפח ברמת הגולן בתגובה לחיסול". באותו בוקר, כמה אנשים נהרגו בתקיפה שמיוחסת לישראל רכב בכביש דמשק-ביירות, כך על פי דיווחים. בין ההרוגים בתקיפת כלי הרכב באזור דמשק היה אחד ממלוויו לשעבר של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה - כך דיווחה רשת סקיי ניוז בשפה הערבית.

בתנועה הקיבוצית ספדו לזוג, וחיבקו את ילדיהם וקהילת קיבוץ אורטל. "אבלים ושבורי לב על מותם של נועה וניר ברנס ז"ל שנהרגו אמש מפגיעת רקטה ברכבם, ומחבקים את ילדיהם ואת קיבוץ אורטל בשעתם הקשה. נועה וניר, בני 46, הגיעו לאורטל בשנת 2012", נמסר. "ניר ניהל את ענף הלול ולפני כן את ענף התיירות ואת תחום התרבות. נועה הייתה מזכירת ענף המטע".

ניר ונועה ברנס נהרגו כתוצאה מפגיעה ישירה ברכב באזור צומת נפח, רמת הגולן. באדיבות המשפחה
נהרגו מפגיעה ישירה ברכבם. נועה וניר ברנס/באדיבות המשפחה
ניר ונועה ברנס, קיבוץ אורטל, נהרגו מפגיעת טיל ברכבם, צומת נפח, 9 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניר ניהל את ענף הלול, נועה הייתה מזכירת ענף המטע. נועה וניר ברנס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ליאור שמחה, אמר היום שהתפישה הביטחונית של ממשלת ישראל, שנרמלה ירי חסר מעצורים של רקטות לישובי עוטף עזה, חלחלה לצפון. "כולנו זוכרים איך זה נגמר בעוטף וחוששים מגורל דומה גם בצפון", אמר שמחה. "מדובר בהפקרות ביטחונית חסרת תקדים - ישראל מעולם לא נראתה כל כך חלשה ואובדת עצות מול אויביה. הגיע הזמן לגלות מנהיגות ויוזמה, צבאית או מדינית, שתשים סוף למצב הבלתי נסבל הזה".

ניר ונועה ברנס, קיבוץ אורטל, נהרגו מפגיעת טיל ברכבם, צומת נפח, 9 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מחבקים את ילדיהם ואת קיבוץ אורטל בשעתם הקשה". משפחת ברנס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניר ונועה ברנס, קיבוץ אורטל, נהרגו מפגיעת טיל ברכבם, צומת נפח, 9 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הפקרות ביטחונית חסרת תקדים". משפחת ברנס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מהמטח אמש זוהו כמה פגיעות שהובילו לשריפות בשמונה מוקדים באזור. צוותי כיבוי עשו את דרכם למוקדי האש בניסיון להשתלט על הלהבות. מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו לפני זמן קצר מבנה צבאי של חיזבאללה בכפר כילא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully