וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר הפוליטי הסתיים? ש"ס ועוצמה יהודית הודיעו שיחזרו להצביע עם הקואליציה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 10:23

במפלגות אמנם הודיעו שיחזרו למשמעת הקואליציונית, אבל סיפקו תחמושת להמשך. ש"ס: "בן גביר בחר לחולל קרע מיותר בימין בזמן מלחמה בשל שיקולים פוליטיים". עוצמה יהודית: "חוק הרבנים יעבור רק אם בן גביר ייכנס לפורום ניהול המלחמה. עד אז נמשיך לשבש את עבודת הקואליציה"

לפיד לנתניהו: אם סמוטריץ' ובן גביר יפרשו בגלל עסקה - ניתן לך רשת ביטחון/ערוץ הכנסת

מפלגות ש"ס ועוצמה יהודית הודיעו היום (רביעי) שיחזרו להצביע עם הקואליציה. בהודעה מטעם מפלגת ש"ס נמסר כי "ש"ס לא תיצור משבר בעת הזו שעלול לפגוע במאמץ המלחמתי ובעסקת החטופים ולכן תצביע יחד עם הקואליציה". כאמור, גם בעוצמה יהודית הודיעו כי יחזרו להיות מתואמים עם המשמעת הקואליציונית: "לא ניתן לאופוזיציה לנצח ולהעביר חוקים".

אריה דרעי, איתמר בן גביר. ראובן קסטרו, ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
מחויבים למשמעת קואליצונית, בינתיים. דרעי ובן גביר/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, ניב אהרונסון

בהודעות שהוציאו המפלגות לתקשורת הן אמנם הודיעו על חזרה למשמעת הקואליציונית, אך עקצו אחת את השנייה. מש"ס נמסר כי "ניסינו פעמיים להביא תקנות חשובות לייקר את מעמד הרבנים בישראל, וכן לשיפור תנאיהם של עובדי המועצות דתיות והבלניות - מהלך חברתי שזכה להסכמה רחבה מאוד. למרבה התדהמה, השר בן גביר בחר להפיל את החוק ולחולל קרע מיותר בימין בזמן מלחמה בשל שיקולים פוליטיים".

בעוצמה יהודית לא נשארו חייבים והתנו את מעבר חוק הרבנים בכניסה של יו"ר המפלגה איתמר בן גביר לקבינט המצומצם: "אנו עומדים על כך שחוק הרבנים 2 יעבור רק במידה והשר לביטחון לאומי יוכנס לפורום ניהול המלחמה, ובמידה וזה לא יקרה - ננגד להצעה. רק אמש הוכח, בהפקרות הביטחונית בצפון, כמה דרושה נוכחותו של השר בן גביר בפורום ניהול המלחמה. כל עוד זה לא קורה, עוצמה יהודית תמשיך לשבש את עבודת הקואליציה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully