וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה וייס ששוחחרה משבי חמאס בנובמבר האחרון, סיימה קורס משקיות ת"ש בצה"ל

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 8:22

וייס סיימה את הקורס בהצטיינות וקיבלה הענקה של השרוך הסגול ממפקדת הקורס. "הבנתי שאני רוצה לנצח את עצמי ואותם", שיתפה וייס. "במהלך ההכשרה הפכתי יותר ויותר שלמה עם ההחלטה שלי, אני מתרגשת למה שעתיד לבוא ולהרגיש שהשפעתי על חיילים"

בווידאו: חברי קיבוץ בארי מגיבים בהתרגשות להגעת החטופים למעבר רפיח/צילום: ינון שלום-יתח

נגה וייס, ששוחחרה משבי חמאס בנובמבר האחרון, סיימה אמש (שלישי) קורס משקיות ת"ש בהצטיינות - כך דיווחו הבוקר בצה"ל.

"בין מסיימי ומסיימות קורס הת"ש אתמול, הייתה גם טוראי נגה וייס, ששוחררה משבי החמאס בנובמבר האחרון", כתבו צה"ל בדף הפייסבוק הרשמי. "נגה סיימה את הקורס בהצטיינות וקיבלה הענקה של השרוך הסגול ממפקדת הקורס".

טוראי נגה וייס, ששוחררה משבי החמאס בנובמבר האחרון, בסיום קורס מש"קיות ת"ש. דובר צה"ל
"מתרגשת למה שעתיד לבוא ולהרגיש שהשפעתי על חיילים". טוראי נגה וייס/דובר צה"ל
נוגה וייס, שהיתה חטופה בשבי חמאס התגייסה  לקורס מש״קיות ת״ש בצה״ל, 6 במאי 2024. דובר צה"ל
יום גיוסה לצה"ל. נגה ושירי וייס/דובר צה"ל

טוראי וייס שיתפה גם היא על התחושות בסיום הקורס בצה"ל, ואמרה כי היא בתחושה שניצחה. "היו לי הרבה מחשבות לפני", אמרה. "מהרגע שבו הייתי בטוחה שלא אתגייס לעולם, עד לרגע בו הרגשתי בטוחה במקום בו אני נמצאת, והבנתי שאני רוצה לנצח את עצמי ואותם. במהלך ההכשרה הפכתי יותר ויותר שלמה עם ההחלטה שלי, והיום אני מסיימת את הקורס בתחושה שניצחתי. אני מתרגשת למה שעתיד לבוא ולהרגיש שהשפעתי על חיילים".

בחודש מאי האחרון הודיעה כי היא מתגייסת לצה"ל לקורס מש"קיות ת"ש. "תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה", אמרה ביום גיוסה. "הצבא בשבילי זה שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ושגרה יומיומית, אבל בעיקר המשך המסלול והמציאות כמו שהיו קורים גם לפני שכל זה קרה. אני זוכרת שביום שאמא ואני השתחררנו, לקחו אותנו לכרם שלום, והיה שם האנגר מלא בחיילים. הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וזה רק חיזק לי את הרצון להיות חלק ולשרת בצבא".

שירי ונוגה וייס ששוחררו משבי חמאס במערב כרם שלום. דובר צה"ל
"הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וזה חיזק את הרצון לשרת בצבא".שירי ונגה וייס בכרם שלום בעת שחרורן/דובר צה"ל

נגה ואימה שירי נחטפו מביתן בקיבוץ בארי בשבת השחורה של 7 באוקטובר. המחבלים חטפו את אימה שירי בזמן שנגה הייתה עדה לחטיפה ועדכנה על כך בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית. הבת ברחה דרך חלון הממ"ד וב-11:30 היא שלחה הודעה שמחבל מתקרב אליה ומאז נותק איתה הקשר.

בחודש ינואר האחרון עודכנה המשפחה כי אביה של נועה, אילן וייס, נרצח במהלך מתקפת הטרור וגופתו מוחזקת בעזה. אילן היה סגן ראש צח"י - צוות חירום ישובי, במסגרת תפקידו העניק תמיכה לוגיסטית לחברי כיתת הכוננות של הקיבוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully