וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספורט: העמותה שעורכת מחנות אקסטרים שמשלבים נוער עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 17:54

עמותת אתגרים הפועלת לשיקום, שילוב חברתי והעצמה של אנשים עם מוגבלות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, מקיימת בחודש יולי מדי שני מחנות קיץ לילדים עם ובלי מוגבלות. "אתגרים" פועלת בכל רחבי הארץ, ובכל שנה לוקחים חלק בפעילויותיה אלפי ילדים ובוגרים

עמותת אתגרים/צילום: אור רביד, עריכה: שניר דבוש

עמותת אתגרים הפועלת לשיקום, שילוב חברתי והעצמה של אנשים עם מוגבלות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, מקיימת בחודש יולי מדי שני מחנות קיץ לילדים עם ובלי מוגבלות. המחנה הראשון התקיים בשבוע שעבר בתאריכים 1-2 ביולי, ביער יתיר של קק"ל, בשיתוף בנק לאומי וקרן קימת לישראל ובהמשך החודש יתקיים המחנה השני, בתאריכים 16-17 ביולי, במרכז שדה ויער ציפורי של קק"ל בשיתוף קרן עזריאלי וקק"ל.

"אתגרים" פועלת בכל רחבי הארץ, ובכל שנה לוקחים חלק בפעילויותיה אלפי ילדים ובוגרים. הפעילות מבוססת על מפעל התנדבות רחב היקף של יותר מ-1500 מתנדבים מעוררי השראה. במחנות הקיץ השנה צפויים להשתתף כמדי שנה כאלף ילדים עם מוגבלות, אליהם יצטרפו השנה למחנה שיערך ביער ציפורי גם ילדים ובני נוער מהצפון שפונו מביתם בעקבות המלחמה.

בין הפעילויות המגוונות אשר יתקיימו במחנות: טיולי אופניים מותאמים - אופני 'טנדם' (זוגיים) ואופני יד, קיר טיפוס, אומגה, מתחם נינג'ה, גשרי חבלים, הפעלות מים, פעילויות יצירה ועוד.

מחנה קיץ של עמותת אתגרים. מיכה טסלר, אתר רשמי
"'אתגרים' פועלת בכל רחבי הארץ, ובכל שנה לוקחים חלק בפעילויותיה אלפי ילדים ובוגרים". קיר טיפוס/אתר רשמי, מיכה טסלר

ניר הכהן, מנכ"ל עמותת "אתגרים", מסר: "כמדי שנה חניכי העמותה הרבים מצפים למחנה הקיץ שלנו, השנה, לנוכח המלחמה, מחנה זה אף חשוב יותר, כמו כן, יש לנו את הזכות לארח במחנה בצפון מאות ילדים שפונו מבתיהם וטרם שבו אליו ולאפשר להם מספר שעות של הפוגה והנאה בפעילות אתגרית בטבע. אנו מודים לשותפינו מבנק לאומי, קרן עזריאלי וקרן קימת לישראל, אשר בזכות תמיכתם ושותפותם מתקיימת פעילות חשובה ומרגשת זו".

גלית גל, מנכ"לית קרן עזריאלי: "אנו מלווים את עמותת אתגרים כבר שנים כחלק מהמיקוד של הקרן בקידום ותמיכה באוכלוסייה עם מוגבלות, ושמחים להיות שותפים לחזון ולדרך. פעילות העמותה, המסייעת לאוכלוסיה זו בצליחת אתגרים, הן ספורטיביים והן מנטליים, תוך העצמתם, בדגש על ילדים, הנה משימה משמעותית אשר מסייעת בהשתלבותם בחברה. בצל המצב, הוחלט להעתיק את פעילות מחנה הקיץ גם עבור ילדים מפונים על מנת לייצר להם הסחת דעת מהנה ואנו גאים לתמוך גם בכך".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מחנה קיץ של עמותת אתגרים. מיכה טסלר, אתר רשמי
"משימה משמעותית אשר מסייעת בהשתלבותם בחברה". עמותת אתגרים/אתר רשמי, מיכה טסלר

עמותת "אתגרים" נוסדה בשנת 1995 במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. פעילות אתגרים פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלות מכל סוג ולכל הגילים. העמותה מפעילה לחבריה פעילות ספורט במגוון ענפים: אופניים, פארקי חבלים, ריצה והליכה, שיט, צלילה, גלישת צוקים וטיפוס, סקי מים, קיאקים, גלישת גלים, שחייה בים הפתוח, טיולים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully