וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין: אפי נווה יושעה מתפקידו לחודשיים

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 22:46

העונש שהטילה הוועדה, שהושג בהסדר עם נווה, בעניין הרשעתו בפרשת ההברחה הלא חוקית בנתב"ג, יכלול גם תשלום קנס בסך 5,000 שקלים. זאת, בנוסף לעונש חודשיים מאסר על תנאי ותשלום קנס נוסף - שנגזר עליו בשנה שעברה בבית המשפט בראשון לציון

בווידאו: אפי נוה ובת זוגו בר כץ מרמים את ביקורת הגבולות בנתב"ג/צילום: באדיבות "הארץ"

ועידת האתיקה של מחוז ירושלים, הגיעה היום (שלישי) להסדר טיעון עם עו"ד אפי נוה בעניין הרשעתו בעבירה של כניסה ויציאה מישראל שלא כחוק - לפיו נוה יודה בעבירה ויושעה בפועל לחודשיים מעבודתו כעו"ד וייקנס ב-5,000 שקלים. זאת, בנוסף לעונש שכבר נגזר עליו, חודשיים מאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 שקלים, בבית המשפט השלום בראשון לציון.

כזכור, נווה הורשע בהברחת בת זוגו בנתב"ג. לפי גזר הדין, ב-20 בספטמבר 2018 טס נוה יחד עם בת זוגו, בר כץ, מישראל לתאילנד, בעוד האחרונה לא הציגה דרכון ואישור מעבר כנדרש. זאת, כדי להסתיר את נסיעתם המשותפת, בשל סכסוך הגירושים בו נוה היה מצוי. לשם כך פעלו השניים שבת זוגו לא תעבור בביקורת הדרכונים, כדי ששהיית השניים בחו"ל לא תתועד.

גזר דין | אפי נוה 
8 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
גזר דין | אפי נוה 8 בנובמבר 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני

בת זוגו של נוה, שסיימה לימודי משפטים, עברה באמצעות "גייט-פאס" שהונפק במיוחד בשבילו, וכך לא עברה דרך ביקורת הדרכונים. בחזרתם לארץ תשאלה את השניים בקרית על מעשיהם, והם הכחישו את הדברים ואת היכרותם. בהמשך הם עוכבו לבירור מעמיק יותר שהוביל בהמשך לחקירת המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפי נווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully