וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט נתניהו: ראש הממשלה יחל את עדותו ב-2 בדצמבר השנה

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 18:16

ההחלטה פורסמה לאחר דיון שנערך היום בנושא עדותו של נתניהו, ובו ביקשו פרקליטיו שהיא תחל רק ב-2025. "הבאנו בחשבון את האפשרות להכין את רה"מ לעשות בזמן מלחמה לצד האינטרס הציבורי בקידום המשפט"

תיקי נתניהו- עדותו של דוד שמרון, בן דודו ופרקליטו לשעבר של רה״מ/מערכת וואלה

משפט נתניהו: שופטי ביהמ"ש המחוזי בירושלים קבעו היום (שלישי) כי עדותו של ראש הממשלה תחל ב-2 בדצמבר השנה. "הבאנו בחשבון את האפשרות להכין את רה"מ לעשות בזמן מלחמה לצד האינטרס הציבורי בקידום המשפט", ציינו השופטים בהחלטה.

זאת, לאחר שנערך היום דיון קצר שעוסק בשאלה מתי רה"מ בנימין נתניהו יעלה להעיד. הסנגורים ביקשו שנתניהו יעלה בחודש מרץ 2025, הפרקליטות התנגדה וביקשה כשזה יקרה בחודש נובמבר. לאחר מכן עלה להעיד עו"ד דוד שמרון, בן דודו של רה"מ ומי שהיה במשך שנים גם פרקליטו האישי.

סנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד הגיב לטענות שההגנה ניסתה לדחות את המשפט מטעמים פוליטיים ואמר כי "זה קצת צרם לנו שהמדינה כתבה שביקשנו את זה. לא ביקשנו דחייה אלא אמרנו מה לדעתנו המועד הנכון. קונטקסט פוליטי נכנס לתגובת בית המשפט". עוד הוא הוסיף כי "יש פערי כוחות בין הפרקליטות לבין הגנה. להם יש משאבים ואנחנו בסך הכל שלושה סנגורים בכל התיקים. אנחנו מעטים מול רבים. צריך להבין שיש פה חילופי ייצוג בנסיבות שלא תלויות באף אחד".

בנימין נתניהו. חיים גולדברג, פלאש 90
בנימין נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג

עמדת הפרקליטות מוצגת על ידי עו"ד יהודית תירוש: "אנחנו לא רוצים שאף אחד לא יבוא מוכן. אנחנו סומכים על חברנו וידעים שהם יבואו מוכנים, זה לא עניין של מה יצא לנו מזה. זה עניין של האינטרס הציבורי בקידום התיק. אנחנו כמדינה נתנו לוח זמנים סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully