וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 50 אותר ללא רוח חיים אחרי שנלכד בבור ביוב במודיעין עילית

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 12:03

שני גברים אותרו מחוסרי הכרה בבור שבו ישנם "ערכים רעילים גבוהים". אחרי פעולות חילוץ ממושכות נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו של אחד מהם, ופינו לביה"ח את הגבר השני כשמצבו מוגדר בינוני. על פי תחקור ראשוני בשטח מדובר בשני עובדי קבלן שנכנסו לבצע עבודות בבור

זירת חילוץ שני מחוסרי ההכרה מבור במודיעין עילית. 08.07.2024. דוברות כב"ה
זירת חילוץ שני מחוסרי ההכרה מבור במודיעין עילית. 08.07.2024/דוברות כב"ה

שני גברים נלכדו היום (שלישי) בבור ביוב במודיעין עילית, ואותרו במקום כשהם מחוסרי הכרה. ממערך הכבאות נמסר כי בבור שבו נלכדו ישנם "ערכים רעילים גבוהים". לוחמי האש שהוקפצו למקום הצליחו לחלץ אותם, וצוותי מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם, גבר כבן 50. הגבר השני, צעיר כבן 26, פונה לביה"ח שמיר אסף הרופא במצב בינוני.

לוחמי האש ירדו לבור ממוגנים נשימתית. בתחילה ביצעו חילוץ של לכוד מצבו הוגדר קשה ועבר לטיפול גורמי רפואה. לוחמי האש ירדו בשנית לבור וביצעו חילוץ של לכוד נוסף מחוסר הכרה שלאחר מכן נקבע מותו. על פי תחקור ראשוני בשטח מדובר בשני עובדי קבלן שנכנסו לבצע עבודות בבור.

חילוץ לכודים מבור ביוב, מודיעין עילית, 9 ביולי 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
חילוץ לכודים מבור ביוב, מודיעין עילית, 9 ביולי 2024/מד"א, תיעוד מבצעי

טפסר משנה עידו פרץ מפקד תחנה אזורית בנימין אמר: "ע"פ מדידות של חלל הבור, במקום ישנם ערכים רעילים גבוהים. בעקבות החילוץ המורכב הוזנקה היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז יו"ש, וכן יחידת 'להבה' המתמחה בחילוצים במתארים מורכבים".

חובש רפואת חירום במד"א יוסי שטרנפלד סיפר: "אזרחים הובילו אותו אל הבור ביוב, ראינו שמדובר ב-2 אזרחים שנלכדו בעומק הבור. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש הם חילצו אלינו גבר כבן 50 כשהוא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף חולץ גבר בן 26 במצב בינוני, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שמיר-אסף הרופא".

  • עוד באותו נושא:
  • בור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully