וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים תועד תולש את דגל ישראל במרכז העיר - ונעצר | צפו

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 20:59

צעיר, בן 23 משכונת בית צפאפא שבמזרח ירושלים, נעצר לאחר שתועד תולש את דגל ישראל מרכב במרכז העיר. בתיעוד שהופץ, נראה החשוד יוצא מרכבו באחת מהשכונות במרכז העיר, מתקרב לרכב שחנה בסמוך - ותולש את הדגל שהיה תלוי על החלון. אזרחים שהיו במקום, ניסו להתעמת עמו

תלש את דגל המדינה מרכב במרכז העיר ירושלים ונעצר ע"י המשטרה/הפרגוד

צעיר, בן 23 משכונת בית צפאפא שבמזרח ירושלים, נעצר היום (שני) על ידי המשטרה לאחר שתועד תולש את דגל ישראל מרכב במרכז העיר. בתיעוד שהופץ, נראה החשוד יוצא מרכבו באחת מהשכונות במרכז העיר, מתקרב לרכב שחנה בסמוך - ותולש את הדגל שהיה תלוי על החלון.

בהמשך התיעוד, נראים אזרחים צועקים לעברו שיחדל ממעשיו, אולם זה ממשיך ותולש את הדגל ונכנס לאחר מכן לרכבו. בהמשך, בעקבות צעקות העוברים והשבים הוא אף עוצר את רכבו שוב, יורד ממנו, מקלל את האזרחים ועוזב את המקום.

תלש את דגל המדינה מרכב במרכז העיר ירושלים ונעצר ע"י המשטרה 08 ביולי 2024. דוברות משטרת ישראל
תלש את דגל המדינה מרכב במרכז העיר ירושלים ונעצר ע"י המשטרה 08 ביולי 2024/דוברות משטרת ישראל

"בעקבות כך, החלו חוקרי המשטרה בפעולות להתחקות אחר החשוד במעשה", מסרו במשטרה והודיעו מאוחר יותר כי הצליחו לאתר את החשוד - והוא נעצר לחקירה. "החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה בחשד לפגיעה בדגל המדינה ממניע גזעני.

"כל פגיעה בדגל המדינה ובסמלי שלטון של מדינת ישראל תטופל ע"י המשטרה. נמשיך לפעול בנחישות כל העת נגד אותם עבריינים ופורעי חוק במטרה להביאם לדין" הדגישו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully