וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בשב"ס: סגנו של ראש הארגון הודח בשל "חוסר אמון"

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 16:07

נציב שב"ס קובי יעקובי הודיע לסגנו מוני ביטן על כוונתו להדיחו מהתפקיד. ביטן, מונה לתפקידו הנוכחי בשנת 2021 ע"י הנציבה לשעבר קטי פרי וכיהן בעברו בשורה של תפקידים בארגון. שב"ס: "נציב בתי הסוהר קובי יעקובי קיבל את בקשתו של גונדר מוני ביטן לסיים תפקידו ולפרוש"

בווידאו: סוהרים פורצים לתאי האסירים שהתבצרו בכלא ניצן/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

טלטלה בשב"ס: נציב שב"ס רב גונדר קובי יעקובי הודיע היום (שני) לסגנו גונדר מוני ביטן על כוונתו להדיחו מהתפקיד בשל "חוסר אמון" בו. ביטן, מונה לתפקידו הנוכחי בשנת 2021 על ידי הנציבה לשעבר קטי פרי וכיהן בעברו בשורה של תפקידים בארגון.

במסגרת מסקנות ועדת החקירה לבריחת האסירים מכלא גלבוע, נקבע בעניינו של סגן נציב שב"ס מוני ביטן כי לא תפקד כראוי. "נפלו ליקויים במילוי תפקידו", נכתב. "התקשה לזהות נקודות כשל רוחביות שעלו בתחומי הביטחון והמודיעין. פעולותיו התאפיינו בחזרתיות, בהסתמכות על הנהלים הקבועים ובקיום בקרות שנמצא כי אינן יעילות". על הקביעות החמורות על תפקודו, הוועדה לא המליצה על סיום תפקידו אך הדגישה כי בכל התמודדות על תפקיד נציב שב"ס יש לבחון את המסקנות לגבי תפקודו.

במקביל, אחד מהשמות שהועלו כמחליפו של ביטן בתפקיד סגן הנציב היא גונדר בדימוס שרון שואן שהיה מפקד מחוז צפון בתפקידו האחרון עד לפרישתו ב-2021 עם מינויה של קטי פרי לנציבת שב"ס.

גונדר מוני ביטן. דוברות שב"ס
"נפלו ליקויים במילוי תפקידו". גונדר מוני ביטן/דוברות שב"ס

בהודעת שירות בתי הסוהר נמסר כי ביטן ביקש לפרוש. "נציב בתי הסוהר רב גונדר קובי יעקובי קיבל את בקשתו של גונדר מוני ביטן לסיים תפקידו ולפרוש מהארגון", נכתב. "נציב בתי הסוהר מודה לגונדר ביטן על שירותו רב השנים ותרומתו לארגון תוך חינוך והתוויית הדרך לדורות של מפקדים, סגל ולוחמי כליאה".

גונדר מוני ביטן מסר כי הוא מודה ליעקובי שקיבל את בקשתו לפרוש. "לאחר שנים רבות של פעילות ועשייה בשירות בתי הסוהר, החלטתי לסיים את תפקידי כסגן נציב ולפרוש מהארגון", אמר. "במהלך כהונתי זכיתי לקחת חלק בקידום מערך הכליאה הלאומי של ישראל ולתרום לביטחון המדינה. אני מודה לנציב בתי הסוהר שקיבל את בקשתי לסיום תפקידי ולפרישה לגמלאות, מתוך רצון משותף להמשיך ולקדם את הארגון. מאחל הצלחה רבה לשירות בתי הסוהר, לנציב ולכלל מפקדיו ולוחמיו המסורים בהמשך דרכם החשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully