וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליטת פה? גפני רמז: הולכים לפזר את הכנסת

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 13:22

במהלך דיון בוועדת הכספים, ביקש ח"כ נאור שירי מיש עתיד לטפל בבעיית מבנים שלא מוגנו בצפון. בתגובה סינן לעברו גפני: "כוחי חלש". שירי אמר: "אם אתה חלש אפשר לפזר את הבניין הזה", וגפני השיב לו: "לשם אנחנו הולכים"

ח"כ מיש עתיד: "אפשר לפזר את הבניין הזה". גפני: "לשם אנחנו הולכים"/דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים ומפלגת דגל התורה, ח"כ משה גפני, רמז היום (שני) על אפשרות שהכנסת תפוזר בקרוב. במהלך דיון בוועדה, ביקש ח"כ נאור שירי (יש עתיד) לטפל בבעיית מבנים שלא מוגנו כראוי בצפון, וגפני סינן לעברו "כוחי חלש". שירי אמר: "אם אתה חלש אפשר לפזר את הבניין הזה", וגפני אמר בתגובה כי "לשם אנחנו הולכים". ח"כ נאור שירי ביקש לוודא ושאל: "לאן?", וגפני ענה: "למה שאמרת עכשיו". בתגובה אמר שירי כי "זו בשורה לעם ישראל, היית צריך להתחיל בזה".

משה גפני, יו"ר ועדת הכספים בדיון על הבנקים. נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, דוברות הכנסת
"כוחי חלש". ח"כ גפני/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

אמירתו של גפני מגיעה לאחר שבמוצאי שבת העביר הח"כ ביקורת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת על רקע הודעה שהוציאה לשכת רה"מ הנוגעת לשיחות בקטאר במהלך ערב שבת. "לא היה בה כל סממן של פיקוח נפש", מסר גפני, שהוסיף: "אני מגנה את זה מכל וכל, הודעה מיותרת לחלוטין תוך כדי חילול שבת".

בהודעה שמסרה לשכת ראש הממשלה צוין כי ראש המוסד חזר מדוחא, מפגישה ראשונית עם נציגי המדינות המתווכות. עוד נאמר בה כי בשבוע הבא ייצא צוות להמשך המו"מ. בלשכה הדגישו כי "עדיין קיימים פערים בין הצדדים".

המתיחות בין המפלגות החרדיות לראש הממשלה עלה מדרגה, בין היתר אחרי ש"חוק הרבנים" לא עלה להצבעה בוועדת החוקה, ולאחר שבסיעות החרדיות הביעו מספר פעמים אכזבה מחוסר התייצבות הליכוד לצידם בענייני הגיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully