וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליכו רימון לעבר בית, והמשיכו למאפייה: כתב אישום נגד שלושה חברים בארגון פשע

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 8:55

השלושה, המשתייכים לארגון הפשיעה בכרי, חשודים שניסו לאיים על קבלן שסירב לשלם להם דמי חסות. בפשיטה על בתי החשודים נמצאה לוחית רישוי מזויפת ובגדים שתואמים את אלו שנראים בתיעוד. בהמשך נמצא גם מטען חבלה בשטח פתוח

חוליית עבריינים משליכה רימון לעבר ביתו של קבלן בניה/דוברות משטרת ישראל

שלושה צעירים תושבי נצרת, בהם נער שעוד לא מלאו לו 18, נעצרו בחשד שהשליכו רימון רסס לעבר ביתו של קבלן בנייה. על פי החשד, השלושה, השייכים לארגון הפשיעה בכרי, השליכו רימוני רסס לעבר ביתו של הקבלן במטרה לסחוט ממנו תשלום דמי חסות. בתיעוד המעשה בכמה מצלמות אבטחה שונות, נראים הצעירים מחליפים לוחית רישוי לרכב על מנת להקשות על המשטרה להתחקות אחריהם, משליכים רימון לביתו של הקבלן ונמלטים מהזירה. בהמשך, נראה החשוד המרכזי נכנס למאפייה וקונה כמה דברי מתיקה כשהוא לבוש באותם בגדים שלבש בזירת הפשע.

חוליית עבריינים משליכה רימון לעבר ביתו של קבלן בניה.8 ביולי 2024. דוברות משטרת ישראל
תיעוד של החשוד המרכזי משליך רימון/דוברות משטרת ישראל
חוליית עבריינים משליכה רימון לעבר ביתו של קבלן בניה.8 ביולי 2024. דוברות משטרת ישראל
מטען חבלה שנמצא בשטח פתוח הקשור לפרשיה/דוברות משטרת ישראל

עם סיום החקירה הסמויה, שבוצעה על ידי צוות מיוחד של המחוז הצפוני, הוחלט על מעצרם של שלושת החשודים. בפשיטה על בתיהם של החשודים נמצאו כמה מצאים הקשורים אותם לפרשה; לוחית רישוי מזויפת, רעלת פנים ובגדים הזהים לאלו שנראים בתיעוד ואף הרכב בו נסעו כשביצעו את העבירה. מאוחר יותר כוח משטרה אף הצליח להתחקות אחרי מסלול הרכב, ומצא מטען חבלה רב עוצמה בשטח פתוח. כתב אישום יוגש היום (שני) נגד השלושה, יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully