וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה בהתנגשות ליד מחלף שפירים. חשד: שב"ח גנב רכב וגרם לתאונה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 6:11

אחד מכלי הרכב התהפך, והאישה נלכדה בו. היא חולצה מהרכב ועברה פעולות החייאה, אך צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. מהרכב השני חולץ הגבר, שפונה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית לבית החולים שיבא בתל השומר ונעצר על ידי המשטרה

בווידאו: זירת התאונה במחלף עתלית/צילום: מד"א

אישה בת 60 נהרגה הלילה (שני) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש בית דגן לכיוון חמד, שכתוצאה ממנה התהפך אחד מהם. גבר בן 30 נפצע קשה בתאונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האישה במקום, והעניקו טיפול רפואי לפצוע, שפונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א, גל סלהוב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים כשאחד מהם הפוך על הגג, ברכב ההפוך נלכדה אישה בשנות ה-60 לחייה, היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי תוך חילוצה מהרכב וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

זירת התאונה הקטלנית בכביש בית דגן, 8 ביולי 2024. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה ליד מחלף שפירים/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה עצרה הלילה שב"ח מרמאללה בחשד שגנב רכב מרחובות, שגרם לתאונת הדרכים הקטלנית.

שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית במעורבות רכב פרטי שנגנב מרחובות, שבו על פי החשד נהג תושב השטחים, אשר פגע ברכב פרטי סמוך למחלף שפירים, בו נסעה אישה בשנות הששים לחייה יחד עם בתה.

בתוך כך, השוטרים עצרו לחקירה את נהג הרכב הגנוב, תושב ראמללה בשנות העשרים לחייו ללא אישורי שהייה בארץ, אשר הובהל לטיפול רפואי במרכז הרפואי תל השומר במצב בינוני-קשה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully