וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בתי הדין מודה: מאבטח צילם את ישראל פריי בבית הדין, והדליף את התמונה אל הצל

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 22:23

לאחר שתמונה שלו ושל גרושתו פורסמה בעמוד הפייסבוק של פעיל הימין הקיצוני, פריי פנה ל הנהלת בתי הדין הרבניים בדרישה שחקירה תפתח בנושא. מנהל בתי הדין השיב: "בתחקיר עולה כי הוא שצילם את התמונה, עבודתו בבית הדין הופסקה והוא יעלה לשימוע לפני פיטורים"

פעילי ימין קיצוני יורים זיקוקים מחוץ לביתו של העיתונאי ישראל פריי/מתוך תיעוד שעלה ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הנהלת בתי הדין הרבניים מודה כי מאבטח שהועסק בבית הדין הרבני על ידי חברת מודיעין אזרחי צילם ישראל פריי ממתין בבית הדין הרבני ביחד עם גרושתו. התמונה פורסמה בעמוד הפייסבוק של פעיל הימין הקיצוני יואב אליאסי המכונה הצל. נציין כי הדיונים בבית הדין מתנהלים בדלתיים סגורות ולכן העברת תמונה כזאת הינה הפרה של הזכות לפרטיות של פריי ושל גרושתו.

הנהלת בתי הדין מודה: מאבטח צילם את ישראל פריי בבית הדין, והדליף את התמונה אל הצל לאחר שתמונה שלו ושל גרושתו פורסמה בעמוד הפייסבוק של פעיל הימין הקיצוני, פריי פנה ל הנהלת בתי הדין הרבניים בדרישה שחקירה תפתח בנושא. מנהל בתי הדין השיב: "בתחקיר עולה כי הוא שצילם את התמונה, עבודתו בבית הדין הופסקה והוא יעלה לשימוע לפני פיטורים" הנהלת בתי הדין הרבניים מודה כי מאבטח שהועסק בבית הדין הרבני על ידי חברת מודיעין אזרחי צילם ישראל פריי ממתין בבית הדין הרבני ביחד עם גרושתו. התמונה פורסמה בעמוד הפייסבוק של פעיל הימין הקיצוני יואב אליאסי המכונה הצל. נציין כי הדיונים בבית הדין מתנהלים בדלתיים סגורות ולכן העברת תמונה כזאת הינה הפרה של הזכות לפרטיות של פריי ושל גרושתו. בעקבות הפרסום, פנה ישראל פריי, באמצעות עו"ד גונן בן יצחק, אל הנהלת בתי הדין הרבניים בתלונה ובבקשה שיערך תחקיר כיצד התמונה דלפה. היום (ראשון) השיב מנהל בתי הדין הרבניים, הרב אלי בן דהן, וטען: "מתחקיר שנעשה ובהתאם למסמכים שהוצגו בפניי עולה כי התמונה של מרשך, צולמה ממסך מצלמות האבטחה של בית הדין על ידי אחד ממאבטחי המתקן באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שהיה ברשותו, ללא שהייתה כניסה או חדירה למערכת מצלמות האבטחה, על ידי מי ממאבטחי המתקן".

בעקבות הפרסום, פנה ישראל פריי, באמצעות עו"ד גונן בן יצחק, אל הנהלת בתי הדין הרבניים בתלונה ובבקשה שיערך תחקיר כיצד התמונה דלפה. היום (ראשון) השיב מנהל בתי הדין הרבניים, הרב אלי בן דהן, וטען: "מתחקיר שנעשה ובהתאם למסמכים שהוצגו בפניי עולה כי התמונה של מרשך, צולמה ממסך מצלמות האבטחה של בית הדין על ידי אחד ממאבטחי המתקן באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שהיה ברשותו, ללא שהייתה כניסה או חדירה למערכת מצלמות האבטחה, על ידי מי ממאבטחי המתקן".

הרב בן דהן הבהיר כי "עבודתו של המאבטח הופסקה מיד והוא יעלה לשימוע לפני פיטורים בשל חומרת הדברים מיד עם היוודע האירוע. סוכם כי ייערך למאבטח שימוע ע"י חברת האבטחה ושירותיו בבתי הדין יופסקו. מהבירור שעשיתי עולה כי מדובר במאבטח אחראי בעל מסירות גבוהה לעבודה, ללא עבר של בעיות משמעת. המאבטח הביע חרטה על מעשיו, והוא מצר ומתנצל מעומק ליבו על מה שקרה. לדבריו מדובר במעידה חד פעמית, בפעולה שאיננה משקפת את אישיותו, מתוך קלות דעת ללא שהייתה לו כל כוונה לפרסם את התמונה, או לפגוע באיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully