וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במג"ב הבטיחו להקל בעונשה של שוטרת ניצולת הנובה שצרכה קנאביס - והתחרטו

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 21:30

ביום חמישי האחרון חלה התפתחות בפרשה, לפי השוטרת שצרכה את הסמים תחת מצוקה נפשית תיגש לועדה שתקל בעונשה בשל הנסיבות. אולם, היום הגישו סנגוריה עתירה דחופה לבג"ץ: "הגיע מסר אחר ממג"ב - אף אחד לא מוכן לשמוע על עיכוב ביצוע או ביטול"

"מרגישים פה חיבור חזק אליה"; משפחות נרצחי הנובה הגיעו לנקות את הזירה בה איבדו את יקיריהם/אבי רוקח

פרשת השוטרת ממג"ב ניצולת הנובה שבן זוגה נרצח מול עיניה לא מגיעה לידי סיום. ביום חמישי האחרון, פורסם בוואלה כי זו נשפטה ל-35 ימי מחבוש בגין שימשו בקנאביס, זאת על אף שהשימוש האסור נעשה בשל מצוקתה הנפשית. הנאשמת אף צירפה חוות דעת מטעם עו"ס בנושא, אולם למרות קיבלה עונש זהה לחבריה ליחידה שצרכו את הסם ללא סיבה מוצדקת.

מקורות ששוחחו עם וואלה ביום חמישי, הן ממג"ב הן מהמערכת הפוליטית והמשפטית, סיפרו כי הפרשה הגיעה לסופה והשוטרת תעמוד בפני ועדת סמים שתמתיק את עונשה, והיא תיקלט ביחידה של צה"ל. אולם, היום הגישו סנגוריה, עו"ד רן כהן רוכברגר ועו"ד ויטל יעקב האוזמן עתירה דחופה לבג"ץ - בטענה כי במג"ב לא מוכנים לבטל את עונשה.

קיבוץ רעים לאחר הטבח. יותם רונן
קיבוץ רעים לאחר הטבח/יותם רונן

בעתירה נכתב: "ביום שישי האחרון קיבלה השוטרת הודעה טלפונית לפיה כרגע היא לא תיכנס לכלא, וכן תקבל הודעה בדבר שאלת הצבתה בצה"ל ביום ראשון, כלומר היום. אולם, שעד למועד כתיבת שורות אלה לא הגיעה אליה הודעה בעניין. לצד זאת, הגיע מסר אחר, שאף אחד לא מוכן לשמוע על עיכוב ביצוע או ביטול. העותרת תלויה בין שמיים לארץ, בסטרס נורא, ובהבנה כי עליה להיות זמינה להתייצב בכלא, ללא שנדונו טענותיה בנוגע לפגמים היורדים לשורשו של הליך.

גם בקשת ההמתקה כלל לא נדונה. כל שקיבלו הח"מ עד כה הוא הודעה טכנית קצרה, כי פנייתם הועברה לבחינה. מכאן דחיפותה של עתירה זו למתן צו על תנאי וצו ביניים לעיכוב ביצוע עונשה של העותרת, לבל תזומן בהתראה מיידית להתייצב לריצוי עונשה - על מנת שתזכה להגשים את זכות הטיעון שלה בנוגע לטענות לפגמים בהליך, וכן על מנת שתימלא זכותה כי בקשת ההמתקה שהגישה תיבחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully