וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף את אשתו, שיסף את גרונו, עלה על הכביש פצוע - וגרם לתאונה

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 14:08

האירוע התרחש לפני שבועיים על רקע ויכוח שפרץ בין הנאשם לאשתו, לאחר שזו הביעה את רצונה להיפרד. בתגובה, תקף אותה באלימות קשה, כשבתם עוצרת אותו בגופה מלפגוע באמה. לאחר שמשטרה הוזעקה למקום - עלה על הרכב פצוע והוביל לתאונה | השתלשלות האירועים האלימה

דקר עד שהתמוטטה: בית המשפט הרשיע גבר מהרצליה ברצח אשתו בדירתם/ארז הראל

כתב אישום הוגש לפני כמה ימים בבית משפט השלום בטבריה נגד תושב העיר בן 28 שתקף את אשתו תוך שאיים עליה בסכין, כשלאחר מכן חתך את גרונו, עלה על הכביש כשהוא פצוע וגרם לתאונת דרכים. כתב האישום, שהוגש על ידי מחלקת התביעות של המשטרה, מתאר את השתלשלות האירועים האלימה ומייחס לנאשם עבירות של תקיפת בן זוג ואיומים.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, אז, כך לפי רב-פקד אביב בנזינו, קצין אגף חקירות ומודיעין בתחנת המשטרה בטבריה, "התקבל דיווח על מקרה אלימות במשפחה, כשזמן קצר לאחר מכן התקבל גם דיווח על תאונת דרכים. מפרטים שאספנו הבנו מהר שמדובר בקשר בין שני האירועים".

מחקירת המקרה עלה כי התקיפה התרחשה על רקע ויכוח שהתעורר בין בני הזוג, במהלכו הביעה האישה את רצונה להיפרד. אז, חנק אותה הנאשם וכן הכה אותה בפניה באגרופים, וחדל מכך רק כשבנם של השניים נעמד בפתח החדר. לאחר מכן, פנו הילד ואחותו לנאשם, אביהם, ושאלו "למה עשית את זה?". בתגובה, שלף הנאשם סגין ממגירה במטבח ושיסף עמה את גרונו.

בן 28 מטבריה תקף את אשתו ואז גרם לתאונת דרכים, 7 ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
בן 28 מטבריה תקף את אשתו ואז גרם לתאונת דרכים, 7 ביולי 2024/אתר רשמי, ללא
בן 28 מטבריה תקף את אשתו ואז גרם לתאונת דרכים, 7 ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
בן 28 מטבריה תקף את אשתו ואז גרם לתאונת דרכים, 7 ביולי 2024/אתר רשמי, ללא

ילדיו, שחזו באירוע, ברחו לחדר השינה בו שהתה אמם. על אף ניסיונות הילדה למנוע את כניסת אביה אל החדר, זה הצליח להיכנס, חתך את עצמו ולאחר מכן התקרב לעבר האישה כשהוא מניף את הסכין. בתם של השניים הרחיקה את אביה מאמה ולקחה ממנו את הסכין, כשהיא בעצמה נחבלת. אז, ניסה לשוב ולהתקרב לעבר האישה אולם נהדף שוב על ידי בתם, מעד ונפל, ולאחר מכן יצא מהבית.

לדברי רפ"ק בנזינו "לנאשם התברר שמשטרה הוזעקה למקום והוא נכנס למכוניתו והחל בנסיעה. כעברו זמן קצר הוא התנגש במכונית אחרת וכתוצאה מכך הנהג שלה נפצע קל". הנאשם פונה לבית החולים צפון (פוריה) כשהוא במצב קשה בשל הפציעה שגרם לעצמו עם הסכין. מהמשטרה נמסר כי עד לאותו מקרה, לא דווח על אירועי אלימות במשפחה, ולא התקבלו כל תלונות נגד הנאשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully