וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל אישר: התנקשנו בפעיל חיזבאללה באמצעות כטב"ם בבעלבכ

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 1:24

בצבא מסרו כי המחבל מית'ם אלעטאר היווה מוקד ידע משמעותי במערך ההגנה האווירית של הארגון, וכי לקח חלק בתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד ישראל. "רכש את הידע שלו בביקוריו באיראן וסייע בהתעצמות חיזבאללה בנשק איראני"

צה"ל תקף במהלך הלילה מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון/דובר צה"ל

צה"ל אישר הערב (שבת) כי חיסל את מית'ם אלעטאר, מחבל שהיווה מוקד ידע משמעותי במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה. החיסול אירע בבעלבכ שבלבנון, באמצעות כטב"ם.

בצבא מסרו כי אלעטאר לקח חלק בתכנון והוצאה לפועל של מגוון פעולות טרור כנגד ישראל. עוד אמרו כי רכש את הידע שלו בביקוריו באיראן וסייע בהתעצמות של חיזבאללה בנשק איראני. "החיסול מהווה פגיעה נוספת ביכולותיו של מערך ההגנה האווירית של חיזבאללה", נמסר.

צה״ל תקף וחיסל את מית׳ם אלעטאר, מחבל שהיווה מוקד ידע משמעותי במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה.. דובר צה"ל
המחבל מית'ם מצטפא/דובר צה"ל
הריסות בעיירה חולה בדרום לבנון אחרי תקיפה ישראלית, 3 ביוני 2024. רויטרס
הריסות בעיירה חולה בדרום לבנון לאחר תקיפה ישראלית, בחודש שעבר/רויטרס

ברביעי האחרון לקח צה"ל אחריות על חיסולו של מפקד יחידת עזיז בחיזבאללה, מחמד אבו עלי נאסר באזור צור שבדרום לבנון. אבו עלי נאסר, שחוסל גם הוא בתקיפה של כלי טיס של חיל האוויר, שימש בתפקידו משנת 2016 והוביל את ירי הנ"ט והרקטות מדרום-מערב לבנון לעבר מדינת ישראל. איש חיזבאללה נוסף נהרג בתקיפה.

בעקבות החיסול שיגר למחרת חיזבאללה כ-200 רקטות ויותר מ-20 כטב"מים מלבנון. בעקבות הירי הכבד, נהרג רס"ן במיל' איתי גלאה, בן 38 מרמת גן, שנפגע מרקטה שנפלה בבסיס צה"ל בגולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully