וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נורה למוות בנצרת - ברצח השני בעיר תוך יממה

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 0:51

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר בן ה-25. המשטרה פתחה בחקירה. זאת כיממה לאחר הירצחו של צעיר נוסף, סאהר אעראר בן ה-23, שאף הוא נורה למוות בנצרת. 117 אזרחים ערבים קיפחו את חייהם בישראל מתחילת השנה בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה

בווידאו: שלושה הרוגים באירוע ירי בנצרת מדא 09.04.24/מד"א

צעיר בן 25 נורה היום (שישי) למוות בנצרת - ברצח השני בעיר בתוך יממה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני - שבסופו קבע את מותו. מהמשטרה נמסר שהיא הגיעה למקום ופתחה בסריקות אחר החשודים בביצוע המעשה. עוד נמסר שהרקע לאירוע הוא פלילי, וככל הנראה מדובר בסכסוך בין עבריינים.

אמש נורה למוות סאהר אעראר, תושב העיר בן 23. שני גברים נוספים בגילאים 21 ו-24 נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים האיטלקי. הרצח אירע בשכונת ספאפרה, כשהמנוח היה מחוץ לרכבו. המשטרה הוזנקה למקום האירוע, סריקות החלו לאיתור החשודים בירי ונפתחה חקירה על נסיבות המקרה.

117 ערבים קיפחו את חייהם בישראל מתחילת 2024, בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. על פי נתוני יוזמות אברהם ל-2023 בתקופה המקבילה אשתקד היו 114 קורבנות והיא הסתיימה כשנה הקטלנית ביותר לחברה הערבית בישראל, מאז ומעולם.

ראמי מורה שנרצח בנצרת, 5 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ראמי מורה שנרצח בנצרת, 5 ביולי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות הפשיעה הרצחנית המשתוללת ושני מקרי הרצח בנצרת ביממה האחרונה, התנועה האסלאמית ורע"ם קוראות להקים ועדה עממית רחבה להתמודדות עם אלימות ופשע ולהפעיל סיורי שמירה בשכונות העיר.

"מקרי רצח ואלימות הסלימו במידה מפחידה ובלתי נסבלת", מזהירות השתיים, "פעמון אזעקה לכולם בעיניים. כעת ברור לכולם מעל לכל ספק שממשלה זו, ובמיוחד השר לביטחון לאומי שלה, נכנעה ונשברה לנוכח ההסלמה המסוכנת הזו".

"ההידרדרות הזו בביטחון ובבטיחות שלנו לא יכולה להימשך. עלינו לעמוד יחד, בלב אחד, ביד אחת, מול הסכנה המאיימת על קיומנו. פחד וחרדה שולטים כעת ברחובות שלנו, בשכונות שלנו, במוסדות שלנו ובאינטרסים שלנו כולנו לא בטוחים, אפילו בתוך הבתים שלנו".

"למרות שאנו רואים בצדק את הרשויות האחראיות ביותר למצבנו, אנו מדגישים את תפקידנו הקשור לאחריותנו המוסרית, החברתית והדתית בהתמודדות עם תופעה זו. האחריות להתמודד עם נגע האלימות והפשיעה נופלת על כולנו: משפחות, מטיפים, אנשי דת, מחנכים, מנהיגים ואחרים. כולנו חייבים להיות מודל לחיקוי של התנהגות טובה וללמד את בנינו ובנותינו ערכים של סובלנות, אהבה וכבוד. כמו כן אנו קוראים להפעלת עמותות ומוסדות קהילתיים, הקמת ועדה עממית רחבה בה מתכנסים כל הגופים, המוסדות והמסגרות האזרחיים והרשמיים, והפעלת סיורי שמירה בכל השכונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אירוע ירי בנצרת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הירי מאמש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש אפריל האחרון נורה למוות בעיר גבר בן 20. צוותי מד"א שהגיעו לזירת הירי העניקו לו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו במקום. פארמדיקית מד"א ארז היב סיפרה כי "הפצוע ישב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא דופק וללא נשימה והפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

בחודש יוני נעצר חשוד תושב העיר בעל רקע עברייני בארגון פשע. במהלך פשיטה של המשטרה ומג"ב בעיר, סיכלו הכוחות אירוע ירי במסגרת סכסוך בין ארגוני פשע, ותפסו נשק מסוג קלצ'ניקוב ,אקדח, מחסניות ותחמושת.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully