וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של בת ה-11 שנפצעה אנוש בתאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 11:37

הילדה, תושבת סכנין, נפצעה ביום שלישי האחרון בתאונת דרכים סמוך לצומת אשחר בגליל התחתון, וסבלה מפגיעה רב מערכתית. היא הועברה למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים לגליל בנהריה, כשהיא מורדמת ומונשמת, ולאחר כמה ימים נקבע מותה

שלושה ישראלים נהרגו בתאונת דרכים בסיני, 15 ביוני 2024/ללא

ילדה בת 11 מתה היום (שישי) לאחר שנפצעה ביום שלישי האחרון באורח אנוש בתאונת דרכים, סמוך לצומת אשחר שבגליל התחתון. הילדה, תושבת סכנין, סבלה מפגיעה רב-מערכתית והייתה מאושפזת כל העת, כשהיא מונשמת, במחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה.


חובש בכיר במגן דוד אדום, ענאן בדארנה היה בזירת התאונה וסיפר כי "הילדה שכבה על הכביש, לאחר שנפגעה מרכב. היא הייתה מחוסרת הכרה, וסבלה מחבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות ראשוניות הבנו כי אינה נושמת וללא דופק, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, ופינוי לבית החולים. במהלך הפינוי ליבה חזר לפעום, אך מצבה המשיך להיות קשה. היא פונתה לבי"ח עם ניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהיא עם דופק מורדמת ומונשמת במצב קשה."

לאחר כמה ימים של אשפוז היא נפטרה בבית החולים.

תאונת דרכים קשה במנהרות חוצה צפון. מד"א
ילדה בת 11 מתה לאחר שנפצעה ביום שלישי באורח אנוש בתאונה. (אילוסטרציה)/מד"א

אתמול גבר בשנות ה-30 לחייו מת לאחר שמשאית התנגשה ברכבו פרטי בכביש 6, בין מחלף אליקים לעין תות. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully