וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מסכן את ביטחון ישראל": הפגנה נגד הממשלה מול מעון רה"מ בירושלים

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 20:58

המחאה תצא מכיכר אגרנט בבירה ותתקדם לעבר בית ראש הממשלה בשכונת רחביה. "כוח קפלן", ממארגני האירוע מסרו כי "ההפקרות בצפון והניסיונות לטרפד את עסקת החטופים מדגישים את הצורך בבחירת הנהגה חדשה למדינת ישראל. לא יהיה שיקום כל עוד נתניהו בשלטון"

כוח קפלן לקראת ההפגנה הערב בירושלים מול מעון רה״מ 04 ביולי 2024/כח קפלן

הפגנה נגד הממשלה ובעד קידום הבחירות מתקיימת היום (חמישי) מול מעון ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים. ההפגנה תצא מכיכר אגרנט בעיר ותתקדם אל עבר הבית בשכונת רחביה.

תנועת "כוח קפלן", מראש מארגני המחאה מסרו כי "ההפקרות בצפון והניסיונות לטרפד את עסקת החטופים מדגישים את הצורך בבחירת הנהגה חדשה למדינת ישראל. מעל לשני שליש מהישראלים רוצים שרה"מ יפרוש מהחיים הציבוריים - העם איבד אמון בממשלה ובעומד בראשה שהביאו לאסון הגדול בתולדות המדינה".

עוד הוסיפו כי "נתניהו הוא מר הפקרה. ההפגנות מולו הן המפתח להדחתו מהחיים הציבוריים והצלת ישראל מהסכנה שבהמשך שלטונו. לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה כל עוד נתניהו בשלטון. נפגין מולו עד שיפול".

כוח קפלן לקראת ההפגנה הערב בירושלים מול מעון רה״מ 04 ביולי 2024. כוח קפלן, אתר רשמי
"לא יהיה שיקום ולא תהיה תקומה כל עוד נתניהו בשלטון". ההפגנה בירושלים/אתר רשמי, כוח קפלן

במשטרה עיבו הערב את הכוחות הפרוסים בקרבת בית רה"מ ברחוב עזה, שחסום לתנועה בשני הכיוונים במקטע בקרבת הבית עם מחסומי לחץ וניידות משטרה.

פרופ' שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נשאה דברים ואמרה כי "הימים האחרונים הם חזרה להסתה הנוראה והשנאה שהביאו לאסון, דבריו של דודי אמסלם היום גם עליי הם חרפה, המתקפה שלו ושל שרים על היועצת המשפטית לממשלה הם ניסיון להרוס את ישראל. אנחנו חייבים להתייצב לשמירה על שומרי הסף - כי אחרי הסף - מחכה לנו סיוט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שקמה ברסלר בהפגנה, צומת עמיעד, 29 ביוני 2024. עודד אנגל, אתר רשמי
"בין חברי קואליציית ה-64 יש רבים שאינם מעונינים להקריב את מדינת ישראל". שקמה ברסלר/אתר רשמי, עודד אנגל

"אנחנו פה כי כבר הוכחנו שציבור גדול המאמין בכל ליבו בערכיו ובצדקת הדרך יכול לשנות את הכיוון אליו הולכת המדינה גם בניגוד לעמדת הממשלה, הוסיפה ברסלר. "אנחנו פה כי אנחנו יודעים שבין חברי קואליציית ה-64 יש רבים שאינם מעונינים להקריב את מדינת ישראל על מזבח כהניסטי. אנחנו פה, בכל הארץ ואנחנו נביא את הימים האחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully