וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מורות וחברות הכי טובות מואשמות שביצעו עבירות מין בתלמידים

7.7.2024 / 7:09

השתיים, שלמדו יחד באותה כיתה בתיכון והיו שושבינות זו של זו בחתונותיהן, מואשמות בשלל סעיפים של קיום מגע מיני אסור עם תלמידים שלהן ועלולות לבלות שנים רבות בכלא

כתבי אישום הוגשו נגד שתי חברות טובות ועובדות לשעבר במערכת החינוך של מחוז בית הספר קלהון שנעצרו לאחר שהתגלה שהן קיימו יחסי מין עם תלמידיהם. בתקשורת המקומית דווח שריילי גריסון וברוקלין שולר, ששתיהן מורות בנות 23 ומילאו תפקידים חשובים בחתונות זו של זו בשנתיים האחרונות, הואשמו ביום חמישי שעבר על ידי חבר מושבעים במחוז גורדון בג'ורג'יה, ארה"ב, בשלושה סעיפים של קיום מגע מיני אסור של עובד בדרגה ראשונה.

בשני הסעיפים הראשונים של כתב האישום נטען שגריסון קיימה יחסי מין עם שני תלמידים שונים בזמן שהועסקה בבית הספר והסעיף השלישי היה נגד שולר, הנאשמת בקיום יחסי מין עם תלמיד אחד.

חבר המושבעים טען שהנשים "היו צריכות לדעת באופן סביר" שכל שלוש הקורבנות לכאורה רשומים כתלמידים בזמן שנטען שהן קיימו איתם אקטים מיניים. כתב האישום אינו חושף את גילם של התלמידים או באילו בתי ספר הם היו בזמן עבירות המין שבוצעו לכאורה נגדם. בניו יורק פוסט דווח שעדיין לא ברור באיזה בית ספר שתי החברות הללו עבדו בזמן ביצוע הפשעים לכאורה.

ריילי גריסון (ימין) ווברוקלין שולר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ריילי גריסון (ימין) ווברוקלין שולר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שתי הנשים נעצרו והוחזקו במעצר עד ששוחררו מאוחר יותר בערבות, כך מדווח ה-Gordon Gazette. על פי החשד, גריסון ושולר קיימו יחסי מין עם התלמידים הללו בין ה-29 באוקטובר 2021 ל-3 בינואר 2022, לפני ששתיהן נישאו. שולר התחתנה ראשונה ב-12 בנובמבר 2022 וגריסון התחתנה כשנה אחריה ב-7 באוקטובר 2023.

שולר נתנה בחתונתה לגריסון את תואר שושבינת הכבוד שלה, ותיארה אותה כ"חברתה הכי טובה", שולר לא זכתה להיות שושבינת הכבוד של גריסון בחתונתה, אבל הייתה שושבינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריילי גריסון (ימין) ווברוקלין שולר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אם יורשעו, השתיים עלולות לעמוד בפני עונש של בין שנה ל-25 שנות מאסר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפוסטים שלהן באינסטגרם עולה שהשתיים היו חברות ולמדו באותה כיתה בתיכון בשנת 2019, ובנוסף מתגלה מהם ששולר כבר הספיקה להתגרש בנתיים ויש לה ילד עם גבר אחר. ביום המעצר שלה גריסון צייצה פסוק מהברית החדשה: "מִי בָכֶם חַף מִפֶּשַׁע הוּא יַדֶּה־בָּהּ אֶבֶן בָּרִאשׁוֹנָה".

אם יורשעו, השתיים עלולות לעמוד בפני עונש של בין שנה ל-25 שנות מאסר או קנס של עד 100,000 דולר. אם מעשה סדום היה מעורב במעשי המין לכאורה עם הבנים, הנשים עלולות לעמוד בפני עד 50 שנים מאחורי סורג ובריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully