וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה בבני טוב הלב ויפה תואר": סרן רואי מילר, בן 21 מהרצליה, נפל בקרב בצפון עזה

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 8:06

מדובר צה"ל נמסר כי רואי שירת כמפקד מחלקה בגדוד רותם של חטיבת גבעתי. באירוע שבו נפל נפצעו באורח קשה קצין נוסף ולוחם. אמו נפרדה ממנו: "חייל גאולה הפרטי שלי, קראתי לו, והוא חייך את חיוכו המקסים. זכיתי ב-22 שנים מדהימות פחות שבוע"

כוחות צה"ל תקפו מהאוויר ומהקרקע ברצועת עזה/דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר כי סרן רואי מילר, בן 21 מהרצליה, ששירת כמפקד מחלקה בגדוד רותם של חטיבת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, באירוע שבו נפל הקצין - נפצעו באורח קשה קצין נוסף ולוחם - שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

אמו של רואי, אריאלה, נפרדה מבנה: "אנשים יקרים ואהובים, בצער אני מעדכנת אותכם כי בני האהוב והיקר רואי מסר נשמתו לבורא עולם. רואי שלי הגיבור בחר במסלול פיקודי, רואי פיקד כמ"מ בפלוגת תומר בגדוד רותם גבעתי, חיילי הפלוגה מבתים דתיים, הם נכנסו לעזה בשירת אני מאמין, חייליו כמו מרבית הלוחמים, דתיים וחילונים כאחד, עונדים פאצ'ים של בית המקדש והמשיח, ובכך מכניסים את רוח הקודש לעזה הטמאה ומטהרים אותה".

סרן רואי מילר נפל בקרב בצפון הרצועה. דובר צה"ל
סרן רואי מילר נפל בקרב בצפון הרצועה/דובר צה"ל

האם הוסיפה: "אנחנו מצויים כעת כעם במסע יציאה ממיצרים, בדיוק כפי שניתן היה להכנס לארץ ישראל ביציאת מצרים ב-11 יום, והמסע ארך 40 שנה, כך המסע שלנו ברצועה הקטנה הזדונית השטנית. זאת מערכה המנוהלת רק על ידי בורא עולם בשביל שנתאחד בתוכנו. נהיה בערבות הדדית האחד עם השני, ונחזק אמונה בבורא עולם שאין עוד מלבדו".

"חרדים חילונים דתיים אנחנו כאן חולקים יחד את אדמת ארץ ישראל אדמה השייכת לנו כחלק מהארץ המובטחת ועזה הינה חלק בלתי נפרד ממנה. אנחנו לא עם כובש, אנחנו חוזרים הביתה. חוזרים למקורות בכל המובנים. אנחנו עם חזק רוחנית, ואנחנו אור לגויים כי בחרנו להיות כך, וזאת משימה שעלינו לעמוד בה. עלינו ללמוד מהחיילים הטהורים מהי אחדות, שותפות גורל ואמונה עזה בבורא עולם".

עוד כתבה אריאלה: "אני גאה בבני רואי טוב הלב ויפה תואר, אשר הצטיין בכל, גאה ברוח הלחימה שלו בבחירות שלו, ובדאגה שהפגין כלפי חיליו והזולת. חייל גאולה הפרטי שלי קראתי לו והוא חייך את חיוכו המקסים.זכיתי ב 22 שנים מדהימות פחות שבוע. השם נתן השם לקח יהי שם השם מבורך. אנחנו בפעמי גאולה הכניסו חזק לתודעה בכל שולט אלוהים. באחדות ואמונה מנצחים. אמא של סרן רואי מילר - גאה בך, זכיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully