וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: מפגינים פרו-פלסטינים פרצו לפלרמנט בקנברה ומפגינים על גג הבניין | תיעוד

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 6:38

בתיעודים שפרסמו ערוצי הטלוויזיה, נראים ארבעה גברים, לבושים בבגדים כהים, עומדים על גג המבנה, ופורשים כרזות בחזית - שעליהן נכתב בין היתר "מהנהר ועד הים - פלסטין תהיה חופשית" ו-"אין שלום על אדמה כבושה". "זוהי הפרה חמורה של אבטחת הפרלמנט", אמר דובר האופוזיציה

מפגינים פרו פלסטינים טיפסו על גג בניין הפרלמנט של אוסטרליה בבירה קנברה/צילום: רויטרס

מפגינים פרו-פלסטינים טיפסו על גג בית הפרלמנט של אוסטרליה שבבירה קנברה - כך דיווחו הלילה (חמישי) כלי התקשורת המקומיים. בתיעודים שפרסמו ערוצי הטלוויזיה, נראים ארבעה גברים, לבושים בבגדים כהים, עומדים על גג המבנה, ופורשים כרזות בחזית הבניין.

על הכרזות נכתב בין היתר "מהנהר ועד הים - פלסטין תהיה חופשית", "אין שלום על אדמה כבושה" ו-"פשעי מלחמה". אחד המפגינים, שאחז במגפון, כרז באמצעותו לשחרור פלסטין והאשים את ישראל בפשעי מלחמה: "לא נשכח ולא נסלח - ונמשיך להתנגד".

מפגינים פרו פלסטינים טיפסו על גג בניין הפרלמנט של אוסטרליה בבירה קנברה. רויטרס
מפגינים פרו פלסטינים טיפסו על גג בניין הפרלמנט של אוסטרליה בבירה קנברה/רויטרס
מפגינים פרו פלסטינים טיפסו על גג בניין הפרלמנט של אוסטרליה בבירה קנברה. רויטרס
מפגינים פרו פלסטינים טיפסו על גג בניין הפרלמנט של אוסטרליה בבירה קנברה/רויטרס

קומץ שוטרים ואנשי אבטחה שהגיעו למקום נצפו עומדים מתחת לבניין ולא ממש מנסים להתעמת עם המפגינים או לפנותם - כך אמר עד במקום לרויטרס. אולם לדבריו, השוטרים המליצו לאנשים שעברו במקום לא לעבור ישירות מתחת לאזור ההפגנה שהתמקמה בכניסה הראשית לבניין.

"זוהי הפרה חמורה של אבטחת הפרלמנט", אמר דובר האופוזיציה לענייני פנים, ג'יימס פטרסון, בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו. "הבניין עבר שינויים בהוצאות גדולות כדי למנוע פלישות מסוג זה. נדרשת חקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully