וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מומנה ע"י ארגונים פרו-פלסטיניים": חקירה נפתחה נגד הבכירה באו"ם שחוקרת "הפרות ישראליות בשטחים"

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 2:30

ד"ר פרנצ'סקה אלבנזה קיבלה מימון מארגונים פרו-חמאסיים שמוערך בכ-20,000 דולר לנסיעה לאוסטרליה וניו זילנד במהלך חודש נובמבר - כך, טוען ארגון UN WATCH. ד"ר אלבנזה טענה שהאו"ם מימן את הנסיעה, אולם לדברי הארגון האו"ם לא מאשר טענה זו - ואף חוקר האשמות אלו

שגריר ישראל באו״ם גלעד ארדן תקף את האו״ם במהלך דיון בעצרת הכללית/--

ד"ר פרנצ'סקה אלבנזה, אשת האו"ם הבכירה שמופקדת על חקירת "ההפרות הישראליות בשטחים הכבושים", קיבלה מימון מארגונים פרו-חמאסיים שמוערך בכ-20,000 דולר לנסיעה לאוסטרליה וניו זילנד במהלך חודש נובמבר, שבמסגרתה אף שידלה קרן פנסיה גדולה למשוך השקעות מישראל. כך, טוען ארגון UN WATCH, ארגון בינלאומי אזרחי ועצמאי שמרכזו בז'נבה ועוסק במעקב אחר נאמנותו של ארגון האומות המאוחדות לעקרונות היסוד שלו.

ד"ר אלבנזה טוענת כי האו"ם מימן את הנסיעה, אבל לדברי UN WATCH האו"ם לא מאשר טענה זו, ומציין כי לראייה, במענה לפניית UN WATCH לאו"ם, השיבה אתמול מחלקת החקירות של משרד שירותי הפיקוח הפנימי של האו"ם כי פתחה חקירה בנוגע לטענות. החקירה תנוהל על ידי הנציב העליון לזכויות אדם, פולקר טורק.

ד"ר פרנצ'סקה אלבנזה, אשת האו"ם הבכירה שמופקדת על חקירת "ההפרות הישראליות בשטחים הכבושים". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ד"ר פרנצ'סקה אלבנזה, אשת האו"ם הבכירה שמופקדת על חקירת "ההפרות הישראליות בשטחים הכבושים"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עורכת הדין האיטלקיה אלבנזה, בת ה-47, נשואה ואם לשניים, היא משפטנית בעלת שם בנושאי זכויות אדם ומשפט בינלאומי, לשעבר בכירה באונר"א, שהתגוררה בירושלים ושימשה כמרצה ומנחה של סטודנטים לתואר שני באוניברסיטת בית לחם. אלבנזה היא האישה הראשונה שמונתה לתפקידה הנוכחי באו"ם וגם הראשונה בתפקיד לספוג גינויים מצרפת וגרמניה בשל אנטישמיות.

מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" היו לה התבטאויות חריפות במיוחד כנגד ישראל. בדו"ח שהציגה באו"ם טענה כי ישראל מבצעת רצח עם בעזה והיא הוכרזה "אישיות בלתי רצויה" בישראל. שר החוץ ישראל כ"ץ ושר הפנים משה ארבל אסרו את כניסתה למדינת ישראל ולטענתה, כך נמנעת ממנה יכולתה לבקר בשטחים עליהם היא אמורה לפקח.

UN Watch כאמור, פתח אמש בהליכים בקריאה להדחתה של פרנצ'סקה אלבנזה וסיום המנדט שלה. בטיוטת החלטה שהוגשה לנשיא מועצת זכויות האדם, קרא מנכ"ל ארגון UN WATCH, הלל נוייר, לגוף בן 47 המדינות לסיים את המנדט של אלבנזה בשל "אי הסדרים הכספיים", כמו גם הצהרותיה החוזרות ונשנות המסיתות לאנטישמיות ומצדיקות לכאורה טרור של חמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלל נוייר, מנכ"ל UN WATCH. יח״צ,
הלל נוייר, מנכ"ל UN WATCH, שחשף את הפרשה נגד אלבנזה/יח״צ

הלל נוייר, מנכ"ל UN WATCH שחשף את הפרשה, מסר: "פרנצ'סקה אלבנזה מנצלת לרעה את עמדתה באו"ם כדי לפלוט ללא הרף אנטישמיות ותעמולה של חמאס, ברשתות החברתיות, בטלוויזיה ובדיווחים שלה. היא לוחצת על בכירים אחרים באו"ם לחתום יחד על הצהרותיה, שעליהן מדווחים עיתונים גדולים כמו הגרדיאן, ואפילו צוטטה על ידי בתי משפט בינלאומיים".

לדבריו, "בכל יום שהיא נשארת בתפקיד - מישהי שמכחישה, ממזערת ומצדיקה את הטבח ב-7 באוקטובר, שאומרת 'אמריקה מוכפפת על ידי השדולה היהודית' - היא פשוט מטילה צל על מועצת זכויות האדם. האו"ם בכללותו".

טרם נתקבלה תגובתה של אלבנזה לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully