וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: ישראלי נדרס בדרום הר חברון

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 21:36

הנדרס, אזרח ישראלי בן 39, הגיע למקום לשטח חקלאי סמוך לעשהאל מפני ששמע על פלסטינים שמיידים אבנים לעבר תושבי התנחלות. הוא נפצע ברגלו באורח קל, הנהג הדורס נמלט מהמקום. חשוד במעורבות נעצר

בווידאו: פעילות כוחות צה״ל במרחב שבין גדר התפר לטול כרם/דובר צה"ל

אזרח ישראלי בן 39 נדרס הערב (רביעי) על ידי כלי רכב בשטח חקלאי סמוך לעשהאל, מצבו קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי. על פי דיווח, אותו ישראלי עצר במקום מפני ששמע על פלסטינים שמיידים אבנים לעבר תושבי התנחלות. הנהג הדורס נמלט מהמקום. כוח משטרה שהוזעק למקום פתח במרדף אחרי החשודים, שבסופו תפסו פלסטיני תושב סמוע בן 37, החשוד במוערבות. הוא נעצר ונלקח לחקירה, החיפושים על ידי חשוד השני נמשכים.

"נכנסו עם רכב 4×4 מיוחד לתוך השטח החקלאי על מנת לחבור עם הפצוע, הוצאנו את הפצוע לכביש בין צומת שמעה לעשהאל", סיפרה מרים אמתי, חובשת רפואת חירום במד"א . "הוא היה בהכרה מלאה וסיפר שהוא נפגע מרכב, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים להמשך טיפול".

חשד לפיגוע דריסה במרחב דרום הר חברון 03 ביולי 2024. סעיף 27 א', אתר רשמי
זירת פיגוע הדריסה בדרום הר חברון/אתר רשמי, סעיף 27 א'

מוקדם יותר היום, סמל אלכסנדר יקימינסקי, בן 19, מנהריה, נהג משא כבד בגדוד 71, נפל בפיגוע דקירה שאירע היום בקניון חוצות בכרמיאל, לוחם מגדוד 71 נפצע באורח קשה. השניים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו של יקימינסקי. המחבל נוטרל בזירה.

המחבל החשוד, ג'ואד רביע, הוא ערבי ישראלי תושב כפר נחף הסמוך לכרמיאל. אחותו עובדת במתחם ביג הסמוך. מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שועאע "שוקי" תחאוכה הנחה: לבדוק את כל האופציות המשפטיות להרוס את ביתו. בינתיים, המשטרה עצרה כבר את בני המשפחה. האם ואח נעצרו כשהגיעו לקניון לאחר שנודע להם דבר האירוע. האחות נעצרה במקום עבודתה בקניון. אבי המשפחה נעצר בבית המשפחה בכפר שם פועלים כוחות משטרה ושב"כ. סקרנים רבים מתגודדים בסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully