וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בניו יורק טיימס: ביידן שוקל לפרוש מההתמודדות לנשיאות

הדיווח מתפרסם בהמשך לעימות הנשיאותי שהתקיים בשבוע שעבר, שרשם כישלון מהדהד עבור הנשיא המכהן שנתן הופעה מגומגמת לעומת יריבו טראמפ. לאחריו, פאניקה נרשמה בקרב חברי המפלגה הדמוקרטית. בבית הלבן הכחישו את הדיווח

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית המכהן ג'ו ביידן שוקל לפרוש מההתמודדות לנשיאות. כך, פורסם היום (רביעי) בניו יורק טיימס. על פי הדיווח הנשיא ביידן אמר למקורב בכיר שלו שייתכן שהקמפיין שלו לנשיאות בלתי ניתן להצלה אם הוא לא יכול לשכנע את הציבור שהוא מתאים לתפקיד. בעיתון הסבירו שזו האינדיקציה הפומבית הראשונה לכך שביידן שוקל ברצינות אם הוא יכול להתאושש לאחר העימות. בבית הלבן הוציאו הכחשה רשמית לדברים.

הדיווח מתפרסם בהמשך לעימות הנשיאותי שהתקיים בשבוע שעבר, שרשם כישלון מהדהד עבור הנשיא המכהן שנתן הופעה מגומגמת לעומת יריבו טראמפ. לאחריו, פאניקה נרשמה בקרב חברי המפלגה הדמוקרטית - כמו גם קריאות לפרישתו ואי כשירותו. במהלך השבוע האחרון, הלך וגבר הלחץ במפלגה הדמוקרטית להחליפו במועמד אחר מחשש להפסד ודאי בבחירות, שיתקיימו בנובמבר.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בעימות הנשיאותי הראשון מול דונלד טראמפ, 27 ביוני 2024. רויטרס
ביידן שוקל לפרוש מההתמודדות לנשיאות/רויטרס

שלשום, התייחס ביידן לביצועיו הגרועים בעימות בג'ט לג, ואמר לכתבים כי הוא "לא היה חכם במיוחד" בכך ש"נסע ברחבי העולם כמה פעמים" לפני המפגש מול יריבו הרפובליקני, דונלד טראמפ.

"לא הקשבתי לצוות שלי ואז כמעט נרדמתי על הבמה", סיפר ביידן בן ה-81 באירוע התרמה פרטי בווירג'יניה. הוא חזר מנסיעתו האחרונה מחוץ לארצות הברית ב-15 ביוני, כמעט שבועיים לפני העימות שנערך ב-27 ביוני, יום חמישי האחרון. "זה לא תירוץ אלא הסבר", הוסיף ביידן. לפי רשת ABC, ביידן אף התנצל על תפקודו ואמר שזה "קריטי" שהוא יזכה בבחירות החוזרות מול טראמפ.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully