וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק האונס באיה נאפה מתמוטט? עד מפתח מסרב להגיע

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 17:02

בדיון ב"תיק איה נאפה 2", הודיעה התובעת לבית המשפט כי לוגאן, חבר של הבריטית שנאנסה ושהיה אמור להעיד בתיק, מסרב להגיע למתן עדות בבית המשפט. משמעות הדברים הינה שאין כל עדות מסייעת לתלונה של המתלוננת. עו"ד יסלוביץ: "התביעה בנתה תיק על אדמה רעועה"

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

בדיון שהתקיים היום (רביעי) ב"תיק איה נאפה 2", הודיעה התובעת לבית המשפט כי לוגאן, חבר של הבריטית שנאנסה בקפריסין ושהיה אמור להעיד בתיק, מסרב להגיע למתן עדות בבית המשפט. התובעת ביקשה מבית המשפט לזמן לדיון הבא את השוטר שזימן את החבר, על מנת להוכיח שהוא זומן ומסרב להגיע.

משמעות הדברים הינה שאין כל עדות מסייעת לתלונה של המתלוננת. הסנגור, עו"ד יסלוביץ, טען כי דבר זה מחזק את העובדה כי החשודים לא אשמים. "התביעה בנתה תיק על אדמה רעועה", אמר. "אין בכוונתי להתייחס למתרחש בכותלי בית המשפט, אלא רק להביע צער שמערכת המשפט בקפריסין חוששת לקבל החלטה על זיכוי הנאשמים שכל חטאם נעוץ בהימצאות במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון".

בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין בו התנהל משפטה של הצעירה הבריטית, 15 באוקטובר 2019. יואב איתיאל
המשפט החל ב-5 באוקטובר, בהרכב של שלושה שופטים. בית משפט במחוז פמגוסטה בקפריסין/יואב איתיאל

הישראלים החשודים, בני 19-20 ממג'ד אל כרום, עצורים כבר מחודש ספטמבר האחרון ועד תום ההליכים. לחשודים מיוחסות עבירות חמורות - בהן אונס, שהעונש המרבי בגינו בקפריסין הוא מאסר עולם. המשפט החל ב-5 באוקטובר, בהרכב של שלושה שופטים בבית המשפט המחוזי של פמגוסטה במדינה.

עורך הדין הבריטי, מייקל פולק, מארגון "צדק בחו"ל" שייצג את הבריטית שנאנסה ב-2019 קיבל גם את ייצוגה של תיירת זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully