וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד אלים בכביש: גרם לנהגת לעצור בצד בגלל "תאונה" - וגנב את רכבה

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 12:41

רכב פגע קלות ברכב אחר וגרם לתאונה, כל זאת כדי לגרום לנהגת לעצור בצד הרכב. כשעצרה בסמוך לכיכר ניל"י בשומרון, הגיח חשוד שנכנס לרכבה של הנהגת וגנב אותו, כשתוך כדי ניסיון ההימלטות פגע בה. כוחות משטרה נמצאים במקום הציבו מחסומים וסריקות לאיתור החשודים

שני חשודים בתקיפה, גניבת רכב ונסיון חטיפה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נהגת נשדדה באופן אלים היום (רביעי) לאחר שרכב אחר פגע בה קלות, וכשעצרה בצד - חשוד נכנס לרכבה וברח תוך כדי שפגע ברגליה. השוד קרה בסמוך לכיכר ניל"י כביש 463 בשומרון, כשכוחות משטרה נמצאים במקום מתחקרים את האירוע והחלו בביצוע מחסומים וסריקות לאיתור החשודים והרכב.

מהפרטים הראשוניים עולה כי רכב חשוד פגע קלות מאחור של רכב אחר וגרם לביום תאונה, כל זאת על מנת לגרום לרכב הנפגע לעצור בצד הדרך. עם עצירתם של שני כלי הרכב הגיח חשוד שנכנס לרכבה של הנהגת וגנב אותו, תוך כדי ניסיון ההימלטות פגע ברגליה של הנהגת שסירבה לקבל טיפול רפואי.

זירת השוד סמוך לכיכר ניל"י בכביש 463. דוברות משטרת ישראל
תוך כדי ניסיון ההימלטות פגע ברגליה של הנהגת. זירת השוד סמוך לכיכר ניל"י בכביש 463/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר נקבע מותו של משה דעדוש, בן 70 מקרית אונו שהתמוטט לאחר שרכבו נשדד על ידי פלסטינים.

מפרטי החקירה עולה כי דעדוש נשדד מרכבו והושלך לכביש בעת שנכנס לקלקיליה, דעדוש התעשת וניסה לעצור רכבים בצד הדרך ובמהלך נסיעה של עובר אורח שחילץ אותו משם לקה בליבו והתמוטט, הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא אך למרות מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully