וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאשתו מתה והוא שרף את גופתה הוא גילה שהיא בחיים - במרחק 600 ק"מ מהבית

15.7.2024 / 0:06

רם סמר, בן 60, מהעיר ההודית גורספור דיווח על העלמותה של פולמטי ב-15.6. ארבעה ימים לאחר מכן נמצאה גופתה של מי שהוא היה בטוח שהיא אשתו. אלא שבדיקות שלאחר המוות מצאו שזו טעות והמשטרה עלתה על עקבותיה של פולמטי - במרחק 600 ק"מ מביתה

מה קורה לגופה כשהיא נשרפת?/tiktok

שמענו כבר על מקרים מוזרים של טעויות בזיהוי, אבל זה באמת שובר שיא: גבר התאחד עם אשתו ארבעה ימים לאחר מה שהוא האמין שהיתה ההלוויה שלה. רם סמר, בן 60, מהעיר ההודית גורספור, דיווח על היעלמות בת הזוג שלו פולמטי, בת 40, וסיפר למשטרה שהיא יצאה לכיוון הבית מבית הוריה ב-15 ביוני, אך לא חזרה.

ארבעה ימים לאחר מכן, נמצאה גופת אישה בשכונת אורבה בזאר הסמוכה, כך דיווחה Press Trust of Indiar. על פי דיווחי המשטרה, סמר הוזמן לזהות את הגופה והוא אישר אז כי השרידים הם של אשתו המנוחה. כיוון שהיה בטוח שמדובר בגופה של אשתו, הוא מיהר לשרוף את גופתה כפי שנהוג במקום. אלא שתוצאות של הניתוח שלאחר המוות חשפו מאוחר יותר שהאישה שנקברה ונשרפה נחנקה למוות - כלומר נרצחה, מה שגרם לרשויות לחקור את המקרה לעומק.

במסגרת החקריה המשטרה איתרה את הטלפון הנייד של פולמטי, אשתו של רם, אשר הראה פעילות בעיר ג'האנסי, המרוחקת כ-600 קילומטרים מעיר מגורייה.

טקס שריפת גופה בהודו. Melnikov Dmitriy, ShutterStock
טקס שריפת גופה בהודו/ShutterStock, Melnikov Dmitriy

רישומי השיחות חשפו שהיה קשר רציף בין פולמטי הנעדרת לבין גבר בשם שובהאם. בחקירה אישר שובהאם שפולאטי בחיים ושהוא היה זה שלקח אותה לעיר ג'אנסי. המשטרה מצאה אותה בכתובת שהוא מסר ומפקח המשטרה של המחוז, ג'יטנדרה קומאר טומאר, אמר שהיא הוחזרה לבעלה ביום שבת (22 ביוני) לאחר שנגבתה ממנה עדות. הרשויות כעת מנסות לברר את טיב מערכת היחסים בין סמר, פולמטי, שובהאם והאשה הלא מזוהה שגופתה נשרפה.

המשטרה אמרה כי היא גם השיגה צילומי אבטחה שבהם נראה אדם חשוד, והם מקווים שהדבר ישפוך אור נוסף על המקרה יוצא הדופן הזה. בכל מקרה, סמר התאחד עם אשתו ואלו חדשות מצוינות עבורו. אבל אולי פחות טובות עבורה ועדייון נותרה השאלה הפתוחה: מי היא האישה שנקברה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully