וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרקליט המדינה ביקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה פלילית נגד בן גביר

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 22:37

לפי פרסום בכאן 11, איסמן ביקש לפתוח בחקירה נגד השר בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה. מטעם היועמ"שית והפרקליטות נמסר: "כפי שישראל הודיעה לבית הדין בהאג, היא תבחן את כלל ההתבטאויות שעלולות לעלות כדי עבירה פלילית". בן גביר: "תפירת תיקים בשידור חי"

בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"/דוברות השר איתמר בן גביר

פרקליט המדינה עמית איסמן ביקש מהיועמ"שית גלי בהרב מיארה לפתוח בחקירה פלילית נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בחשד להסתה לאלימות כנגד תושבי עזה - כך פורסם היום (שלישי) בחדשות הערב בכאן 11. הן היועמ"שית והן הפרקליט לא אישרו את הפרטים, ובכירים בפרקליטות ובסביבת היועצת טוענים כי הם למדו על החקירה מהטוויטר.

בעקבות הדיווח מסר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "לא ייאמן! פרקליט המדינה מנסה להעמיד לדין שר ישראלי, על 'הסתה' נגד אזרחי מדינת אויב, שרקדו על הדם של החיילים שלנו ברחובות עזה ב-7 באוקטובר", אמר.

"ככה נראית תפירת תיקים בשידור חי על ידי מערכות הדיפסטייט של היועצת המשפטית לממשלה", האשים בן גביר. "במקום שהשב"כ ופרקליט המדינה יעשו סיכולים ממוקדים בעזה, הם מנסים לעשות סיכול ממוקד לשר בישראל. הניסיון לא יצליח".

עמית איסמן בכנס המשפט הציבורי, חיפה, 12 בינואר 2023. שלומי גבאי
"תפירת תיקים בשידור חי". איסמן/שלומי גבאי

מטעם היועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות נמסר: "הרינו להבהיר: כפי שמדינת ישראל הודיעה לבית הדין הבין-לאומי בהאג, כלל ההתבטאויות בעניין אשר עלולות לעלות כדי עבירה פלילית נבחנות. בניגוד לפרסום, לא התקבלו החלטות בנושא על ידי ראשי מערכת אכיפת החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully