וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש הותקף בבעיטות ובאגרופים - כי העז להעיר לשכן

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 18:24

תושב ירושלים הוכה באגרופים לאחר ששאל את שכנו הצעיר האם ירק על דלת ביתו. לאחר שנעצר, עמד על כך שלא נגע כלל באותו אדם - עד שהראו לו תיעוד מלא ממצלמות האבטחה, ושינה את גרסתו וטען כי הוא רק "איבד שליטה לזמן קצר". המשטרה: "קונג-פו בסגנון ירושלמי" | אזהרת צפייה

בגלל הערה לשכן קשיש הותקף באכזריות/דוברות משטרת ישראל

קשיש תושב ירושלים הותקף באלימות קשה בפתח ביתו על ידי שכנו הצעיר בן ה-23 בתגובה להערה שנזרקה לאוויר - כך מסרה היום (שלישי) משטרת ישראל. לאחר המעשה הקשה, הותיר התוקף את הקשיש שרוע על רצפת ביתו ועזב את המקום. הוא נעצר תוך זמן קצר על ידי השוטרים וחקירתו הסתיימה, ויחידת התביעות המשטרתית הגישה את כתב האישום נגדו לבית המשפט, לצד בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

אירוע האלים קרה בבניין מגורים שבמרכז העיר ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים, שבהודעת המשטרה תיארו את המקרה כ"קונג-פו בסגנון ירושלמי". בירור מעמיק העלה כי מדובר במקרה שנסוב על רקע סכסוך שכנים וכי הנאשם כבר עזב את המקום.

על פי עובדות כתב האישום, עלה כי באותו הערב הגיע התוקף אל הבניין בו מתגורר עם משפחתו ועלה במדרגות יחד עם אחת מבנות המשפחה. בשלב מסוים, חלפו זה על פני זה והחל דין ודברים בין השניים במהלכו שאל הקורבן את שכנו האם הוא זה שירק על דלת ביתו, שאלה שכפי הנראה העלתה את זעמו.

בגלל הערה לשכן קשיש הותקף באכזריות. דוברות המשטרה, צילום מסך
"אם תלכו למשטרה החיים שלכם בסיכון". צעיר הכה קשיש בעקבות הערה/צילום מסך, דוברות המשטרה

בהמשך לכך, מיד כשפתח הקשיש את דלת ביתו, זינק התוקף לעברו מכיוון המדרגות והחל תוקף אותו באלימות ברוטאלית של ממש - בעיטות ואגרופים לכיוון פלג גופו העליון. הקורבן נהדף לעבר השולחן ונפל על הרצפה. גם בשלב זה, בעודו שרוע על רצפת ביתו, המשיך השכן והיכה את הקורבן במכת אגרוף לראשו ובעט בנוסף בפניו.

לאחר מעשים אלו, יצא הנאשם מהדירה ואף הגדיל לעשות וסגר את דלת הבית אחריו תוך שאיים על הקורבן ורעייתו: "אם תלכו למשטרה החיים שלכם בסיכון". בהמשך לכך, תועד הנאשם יוצא מהבניין בטרם הגעת השוטרים למקום. בעקבות האלימות שהופעלה כלפיו, פונה הקשיש לטיפול רפואי בבית החולים, כשבגופו חבלות חמורות שכללו שבר באפו, נפיחות ושטפי דם בפניו, שברים בשיניים וחבלות נוספות בפלג גופו העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בגלל הערה לשכן קשיש הותקף באכזריות. דוברות המשטרה, צילום מסך
הסתיים בשבר באף, נפיחות ושטפי דם, שברים בשיניים וחבלות נוספות. תיעוד מהתקיפה האכזרית/צילום מסך, דוברות המשטרה

לאחר מעצרו באותו הערב, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה במהלכה מסר גרסתו וטען כי כלל לא נגע בקורבן הקשיש, ואולי בעצם השכן שהותקף הזיק לעצמו. במהלך חקירותיו הנוספות, לאחר שהוצגו בפניו תיעוד תוצאות התקיפה וסרטון מצלמת האבטחה, שינה גרסתו וכבר טען כי ככל הנראה איבד שליטה לזמן קצר.

לאחר שהושלמה חקירתו תוך שמעצרו הוארך בבית המשפט, הגישה אמש יחידת תביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה ואיומים. כתב אישום זה הוגש לצד בקשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

סנ"צ ליאור בן שלום, קצין אח"מ תחנת לב הבירה במרחב ציון, הרחיב על פעילות המשטרה וחשיבות עבודתה המהירה במקרים קשים כאלה. "משטרת מחוז ירושלים תפעל בכל הקשור למקרה אלימות מעין אלו המתרחשים לצערנו לא אחת, ומהווים פגיעה ממשית בביטחון הגוף והנפש של כל אזרח", אמר. "כפי שנהגנו במקרה זה, חשודים המעורבים בכך ייעצרו ללא כחל וסרק, נבקש את הארכת מעצרם בבת המשפט ונמצה את חקירתם עד תום. בהמשך ישיר לכך, רואה חשיבות גם יחידת התביעות המשטרתית במחוז את מיצוי הדין עם עבריינים אלימים אלו ופועלת להגשת כתבי אישום בגין עבירות אלימות תוך פרקי זמן קצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully