וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישומון חדש של פיקוד העורף יתריע על איומים גם בטלוויזיות חכמות

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 17:31

האפליקציה החדשה תאפשר לקבל התרעות בזמן אמת גם כשמופעלים יישומים כמו נטפליקס או יוטיוב פלוס. הרחבת שיטת ההתרעה תגדיל את מספר האזרחים שיקבלו את ההתרעות. כך זה ייראה (ויישמע)

מעתה התרעות פיקוד העורף גם בטלוויזיות/דובר צה"ל

פיקוד העורף השיק לאחרונה פלטפורמה המאפשרת למשתמשים להתקין את יישומון הפיקוד בטלוויזיות חכמות, כך שיקבלו התרעות על גבי מסך הטלוויזיה, גם בזמן שימוש ביישומונים כמו נטפליקס, יוטיוב פלוס, דיסני ואחרים.

היישומון, ששמו "פקע"ר TV", פותח בחודשים האחרונים ע"י פיקוד העורף ואגף התקשוב, וזאת כדי להרחיב את את מספר האזרחים אליהם יגיעו ההתרעות. כמו כן, ההתרעות יגיעו אל המשתמשים השוהים באזור מאויים באופן סלקטיבי וממוקד יותר בצורה זו.

ההתרעה שתתקבל בזמן אמת תופיע על גבי מסך הטלוויזיה, ובמקביל תשמיע סירנה עולה ויורדת.

התרעות פיקוד העורף בטלוויזיות. דובר צה"ל
הדמיה של התרעת פיקוד העורף בטלוויזיה חכמה/דובר צה"ל

מפיקוד העורף נמסר כי היישומון נבנה בצורה התומכת את מאפייני הבנייה החכמה של מבנים מבודדי רעש, ומתאים לאופי הצפייה בטלוויזיות החכמות. בנוסף, היישומון מותאם למכשירי אנדרואיד TV ונוצר כחלק מתכנית פיתוח רב שנתית של פיקוד העורף - "התרעה הדור הבא", לטיוב ויצירת מערכות טכנולוגיות חדשניות, אשר הואצה משמעותית בעקבות המלחמה.

מדבריו של ראש ענף התרעה, סגן-אלוף איתי זמיר: "השקת יישומון 'פקע"ר TV' היא צעד חשוב במימוש חזון ההתרעה בעולם הטכנולוגי המתקדם. ענף התרעה פועל מסביב לשעון על מנת לשמר את כשירות המערכות הקיימות ולפתח טכנולוגיות חדשניות. זאת המחויבות שלנו כלפי האזרחים ונמשיך לממש אותה במסירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully