וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרצות זיהומית נרחבת ברמב"ם, 50 איש נדבקו: "לא נקבל חולים חדשים בחלק מהמחלקות"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 12:43

בית החולים הודיע על נקיטת צעדים דחופים להשתלטות על התפרצות זיהומים שהתגלו ב-3 מחלקות בו. מדובר בחיידקים עמידים שאינם מסכנים אנשים בריאים, אך לחולים עם מערכת חיסון מוחלשת הם עלולים לגרום לסיבוכים מסכני חיים

מחאות נגד האלימות המשטרתית נגד הרופאים בהפגנות/רמב"ם חיפה

הנהלת המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה הורתה אתמול (שלישי) על נקיטת צעדים דחופים להשתלטות על התפרצות זיהומים שהתגלו בשלוש מחלקות בבית החולים - שהדביקה עד כה 50 מטופלים. מדובר בחיידקים עמידים מסוג אציטונובקטר וקלבסיאלה, ופטריה מסוג קנדידה אאוריס. הזיהומים התגלו במחלקות מחלקות פנימיות ובמחלקת ניורוכרורגיה.

זיהומים אלה אינם מסכנים אנשים בריאים, אך לחולים עם מערכת חיסון מוחלשת הם עלולים לגרום לסיבוכים מסכני חיים. ההתמודדות עם זיהומים מסוג זה מהווה אתגר מיוחד בבתי חולים שבהם יש תפוסה גבוהה במיון ובמחלקות הפנימיות בכל העולם בשנים האחרונות.

חדר הלם רמב"ם במהלך תרגיל אחרון. דוברות רמב"ם, אתר רשמי
חדר הלם רמב"ם במהלך תרגיל אחרון/אתר רשמי, דוברות רמב"ם

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, הנחה שבמחלקות שבהן אותר הזיהום, יעברו הצוותים הרפואיים לעבוד במיגון מלא במעבר בין חולה לחולה, וכמו כן לא ייקלטו בהן חולים חדשים עד התגברות על ההתפרצות. כמו כן ניתנה הנחיה לתדרוך של משפחות החולים המבקרות במחלקות על התמגנות והקפדה על ניקיון ידיים".

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully