וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאים זועמים על חיבור החשמל הישראלי לעזה: "נפלנו על הראש"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 11:28

"עבודות התשתית בעזה לקראת החיבור הצפוי לחשמל ישראלי, זו איוולת גדולה", קרא ליברמן מהאופוזיציה על רקע עבודות חברת החשמל בשטח הרצועה. שר האוצר סמוטריץ' תקף מתוך הממשלה: "‏במו ידינו אנחנו משקמים את עזה. הפעם אי אפשר יהיה לומר שלא ידענו"

סמוטריץ' נגד בן גביר: "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית"/לירון מולדובן- מקור ראשון

חברי כנסת זועמים על עבודות התשתית שהחלו לחיבור חשמל ישראלי לרצועת עזה זה. "עבודות התשתית בעזה לקראת החיבור הצפוי לחשמל ישראלי, זו איוולת גדולה" כתב יו"ר ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן. "ההחלטה שחייבת להתקבל עוד היום היא ניתוק מוחלט בין ישראל לרצועת עזה. לא חשמל, לא מים, לא דלקים ולא סחורות, ניתוק מוחלט".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הצטרף לביקורת, מתוך הממשלה עצמה: "נפלנו על הראש לגמרי. ‏במו ידינו אנחנו משקמים את עזה. לפני פירוז. ‏ובעיקר את בתי החולים, כלומר מרכזי הטרור. ‏אדוני ראש ממשלה, עצור את האיוולת הזו.‏ הפעם אי אפשר יהיה לומר שלא ידענו כמו עם שחרור מנהל מפקדת הטרור בשיפא אתמול".

סמוטריץ' נגד בן גביר: "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית". לירון מולדובן- מקור ראשון, אתר רשמי
סמוטריץ' נגד בן גביר: "המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים טוטאלית"/אתר רשמי, לירון מולדובן- מקור ראשון

חברת החשמל בעזה החלה הבוקר בעבודות תשתית לקראת חיבור מתקן התפלת מים וביוב, לראשונה מאז פרוץ המלחמה - כך לפי תיעודים שהופצו בתקשורת הפלסטינית. העבודות נעשות ברחוב סלאח א-דין באזור דיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully