וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר נגד ראש שב"כ: "נאבק בניסיונות שלי לבצע הרעה בתנאי מאסר המחבלים"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:45

בפוסט שכתב בפייסבוק, השר לביטחון פנים פרש את גרסתו לפיה רונן בר "נעמד על רגליו האחוריות" מול ניסיונות בן גביר לבצע שינויים בתנאי העצורים הביטחוניים. "בר שכנע פעם אחר פעם את ראש הממשלה שההרעה תוביל להסלמה, לפיצוץ, להבערת המזרח התיכון"

בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"/דוברות השר איתמר בן גביר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ממשיך לתקוף את ראש שב"כ רונן בר, בעקבות ההחלטה לשחרר 50 עצורים ביטחוניים, בהם מנהל בית החולים שיפא שברצועת עזה, ממעצר.

"מחבלים שלטו בבתי הכלא ללא עוררין, ועשו ככל העולה על רוחם. בשנה האחרונה ניהלתי מלחמת חורמה כדי לבצע את הרפורמה המיוחלת בתנאיהם, ולממש את המנדט שקיבלתי מהציבור. הארגון המרכזי שנאבק בניסיונות שלי להוביל את הרפורמה החשובה הזו, ואף הצליח למנוע אותה, הוא שב"כ, בפיקודו של רונן בר", הצהיר השר. "בר נעמד על רגליו האחוריות, ושכנע פעם אחר פעם את ראש הממשלה שהרעת תנאי המחבלים תוביל להסלמה, לפיצוץ, להבערת המזרח התיכון".

"רונן בר טוען שתנאי המחבלים בכלא, בהם הצפיפות, נראים רע בעולם, ועלולים להוביל להסלמה. ואני טוען, שאם לכל מדינה אחרת בעולם היו עושים מה שנעשה לנו, היא הייתה עושה פי כמה וכמה מול אותם מחבלים - ושמה פס אחד גדול על כל המצקצקים בלשונם. צפוף להם? פעם הבאה שיחשבו פעמיים לפני שהם יוצאים לשחוט, לאנוס ולבזוז".

בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה". דוברות השר איתמר בן גביר, אתר רשמי
בן גביר: "שב"כ רוצה להטיב את תנאי המחבלים, לא יקום ולא יהיה"/אתר רשמי, דוברות השר איתמר בן גביר

אמש, הודעות זועמות נשלחו בקבוצת הוואטספ של הממשלה בעקבות ההחלטה של בר. השר בן גביר כתב: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב"כ הביתה, הוא עושה מה שהוא רוצה". השרה סטרוק זעמה: "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה ללא ישיבת ממשלה. שואלת ברצינות, באיזו סמכות?". השר עמיחי שיקלי דרש הבהרות מהשר גלנט: "למה האיש הזה, שבבית החולים שלו רצחו לנו חטופים ופעלה מפקדת חמאס, משתחרר?".

הראשון בשורות הקואליציה שנעמד לצד ראש שב"כ הוא שר הפנים משה ארבל. "אני מבקש לחזק את ידיו של ראש שירות הביטחון הכללי רונן בר, עובדי הארגון ולוחמיו. אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת", מסר בהודעה פומבית. "מצופה מראש הממשלה למנוע את ההשתלחות הפרועה הזו כנגדם. חילוקי דעות כן. השתלחות והאשמות בהפיכה צבאית הם רעל שאסור לנרמל ולהכיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully