וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק ממשיך במסע תביעות הדיבה: "הפכתי מושא לתרעלה מצד גורמים פוליטיים"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 17:38

ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר הגיש שלוש תביעות נוספות נגד צייצנים בולטים שלטענתו הוציאו את דיבתו. "מדובר בפרסומים שאינם מתקרבים להוות ביקורת, או הבעת דעה עניינית", נכתב בכתב התביעה

כנס עיתון הארץ בנושא המהפכה המשפטית בהשתתפות אהוד ברק/הארץ

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, הגיש היום (שני) שלוש תביעות דיבה נוספות נגד צייצנים בולטים שלטענתו הוציאו את דיבתו. התביעות הוגשו נגד אלון בק, יוסי שחבר ונורית אהרוני. "ברק הפך מושא לתרעלה בלתי פוסקת, מצדם של גורמים ופעילים פוליטיים", נכתב בכתב התביעה.

"בשנים האחרונות, בין היתר לאור העמדות הנחרצות שהביע מר ברק ביחס לתהליכים שליליים העוברים על החברה הישראלית, הוא הפך מושא לתרעלה של גורמים המפרסמים נגדו לשון הרע, בדרגתה הגבוהה ביותר", נכתב בכתבי התביעה שהוגשו ע"י משרד עו"ד גזית דקל לבית המשפט השלום בת"א.

עוד נטען: "במשך שנים בחר מר ברק לספוג את דברי הבלע שהופנו כלפיו, והגם שבמרבית המוחלטת של המקרים מדובר בפרסומים שאינם מתקרבים להוות ביקורת, או הבעת דעה עניינית".

אהוד ברק בעצרת בירושלים. סטביו, אתר רשמי
"הפך מושא לתרעלה בלתי פוסקת - מצדם של גורמים פוליטיים"/אתר רשמי, סטביו

לפי כתב התביעה, יוסי שחבר צייץ נגד ברק: "הכל היה מוכן למיטוט נתניהו, היה חסר רק הניצוץ הקטן של חדירה לישראל של אנשי חמאס (רק שני ישובים) שידליק את הקמפיין הסופי ויוריד את נתניהו. ההצלחה של חמאס עלתה על המשוער. יום שלם של חוסר תגובה ישראלי שנבע מההפיכה הצבאית והסרבנות שהכין ברק וטבח איום עם חטיפות נרחבות שלא נענה על ידי הצבא, שכן היה להם ברור בתחילה שזה חלק מהתוכנית של החדירה המצומצמת של ברק. המהלך שיצר ברק ושבמרכזו יפקיר 1400 יהודים אל מותם ויחטפו 250 אנשים נשים וטף".

בנוסף, אלון בק פרסם בפייסבוק על ברק: "האם כבר עצרו את אהוד ברק, את שקמה ברסלר ואת אילן שילוח על שת"פ עם האויב?". ונורית אהרוני צייצה: "כל הלהג (של אנשי תקשורת) הוא על-מנת 'להסיט את האש מהאנשים [צ"ל האשמים] האמיתיים', וזאת שכן 'בקרוב מאוד יבינו כולם איך המזימה השטנית של אהוד ברק יצאה משליטתו'.

זוהי אינה תביעת הדיבה הראשונה שהגיש ברק, בשבועות האחרונים הוא הגיש תביעת דיבה נגד רמי בן יהודה וצייצנים נוספים שמזוהים בדעותיהם עם רה"מ נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully