וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר כלב ולאחר מכן את הבעלים שלו: כתב אישום הוגש נגד תושב בית שמש

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 21:34

הנאשם ניגש לקורבן ושאל לשמו, וכשאחרון השיב כי הוא לא האדם שחיפש ואינו מכיר אותו, החל להכותו ולאחר מכן דקר את כלבו. לנאשם מיוחסות עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, התעללות בבעל חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה ועבירות נוספות

סינק של חוקרת מתחנת בית שמש, רס"ר שובל מורבן, 30 ביוני 2024/דוברות המשטרה

יחידת תביעות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב בית שמש בן 35, בגין תקיפה ודקירה של כלבו ולאחר מכן את בעליו שנזקקו לטיפול רפואי.

לכתב האישום התווספו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, התעללות בבעל חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ועבירות נוספות. לצד זה, הגישה התביעה המשטרתית בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בתאריך 23.6 בשעות אחר הצוהריים, התקבל דיווח במשטרת מחוז ירושלים על מקרה אלימות שהתרחש בעיר בית שמש, ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת המשטרה בעיר שהחלו בחקירת נסיבות המקרה.

מחקירת המקרה על ידי תחנת בית שמש ועל פי עובדות כתב האישום עלה כי הנאשם הגיע כשהוא חמוש בסכין אל בניין ברחוב הגפן בעיר. בשלב זה ניגש הנאשם אל תושב המקום ושאל אותו לגבי אדם העונה לשם "בני". לאחר שהקורבן השיב כי אין מדובר בשמו ואינו מכיר אותו, ניגש הנאשם לעבר הקורבן והחל להכות אותו. מיד לאחר מכן, ניסה לדקור אותו בבטנו, שבר את מקל ההליכה של הקורבן והיכה אותו באמצעותו בגבו.

כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש. דוברות משטרת ישראל
כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש/דוברות משטרת ישראל

הקורבן הצליח לחמוק מפגיעת הסכין ואילו הנאשם החל לרוץ לעבר אשתו של הקורבן ששהתה בחדר המדרגות עם כלבם של בני הזוג. בשלב מסוים דקר הנאשם את הכלב וגרם לו חבלה קשה באוזנו, ולאחר מכן ברח לקיוסק סמוך בהמשך הרחוב. בעקבות פציעתו, פונה הכלב לטיפול וטרינרי ועבר הליך כירורגי.

בהמשך לכך, ניגש בעליו של הכלב לעבר הנאשם, והחל עימות בין השניים במהלכו הוציא הנאשם שוב חפץ חד מכיסו ובאמצעותו תקף שוב את הקורבן וגרם לו לחבלות ופצעי דקירה בפלג גופו העליון, במותנו ובראשו ולאחר מכן נמלט מהמקום. בשל התקיפה האלימה, פונה הקורבן אף הוא לטיפול רפואי בבית החולים.

שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו למקום, ביצעו סריקות מהירות ואיתרו את הנאשם בתוך זמן קצר בסמוך לביתו כשבגדיו מגואלים בדם. לאחר מעצרו, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש. דוברות משטרת ישראל
כלב שנפצע בתקיפת סכין בבית שמש/דוברות משטרת ישראל

רס"ר שובל מורבן, חוקרת בתחנת בית שמש אמרה אודות המקרה: "מדובר במקרה אלימות קשה שאחד מקורבנותיו הוא לא אחר מאשר כלב, אותו דקר הנאשם באמצעות כלי חד וגרם בכך לפציעתו. אלימות כפי זאת שהתרחשה, לא הסתיימה בשלב זה וכבר לאחריה, החל עימות בין הנאשם לבעליו של אותו כלב שנדקר, וגם הוא נדקר על ידי הנאשם בגופו ובראשו".

לדבריה, "הכלב ובעליו נזקקו לטיפול רפואי כשחבלות בגופם. לאחר ששוטרי תחנת בית שמש איתרו את הנאשם כשבגדיו עם סימני דם והוא נעצר לחקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית והיום כבר הגישה יחידת תביעות ירושלים את כתב האישום נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully