וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ושב"כ חיסלו את מספר 2 בהתארגנות הטרור בטול כרם

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 20:21

ג'אבר סעיד היה אחראי על כמה פיגועי ירי ומטענים באזור התפר, והכווין שורה של פיגועים והקמת תשתיות טרור במרחב. הכוחות תקפו אותו בדירת מבוקשים בה שהו בנוסף אליו מחבלים נוספים. לארגון הטרור אליו הוא שייך יש קשר לפיגוע בקלקיליה בו נרצח בשבוע שעבר אמנון מוכתר

בווידאו: פעילות כוחות צה״ל במרחב שבין גדר התפר לטול כרם/דובר צה"ל

צה"ל ושב"כ מסרו הערב (ראשון) כי חיסלו מחבל בהתארגנות טרור בטול כרם שבמנשה, אשר היה אחראי לכמה פיגועי ירי ומטענים במרחב התפר, ונחשב למספר 2 בהתארגנות הטרור.

בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ מת המחבל סעיד ג'אבר, לאחר שהכוחות תקפו דירת מבוקשים במקום בה הוא שהה. ג'אבר היה מחבל אשר הכווין מתווי טרור והיה מעורב בשורה של פיגועי ירי ומטענים לעבר אזרחים וכוחות צה"ל באזור טול-כרם, וכן בהכוונה של פיגועים נוספים והקמת תשתיות טרור.

מסתערבי מג"ב איו"ש חיסלו חמוש עם ווסט צבאי ועצרו מבוקש בנפת טול כרם, 10 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
ג'אבר היה מחבל אשר הכווין מתווי טרור והיה מעורב בשורה של פיגועי ירי ומטענים". פעילות מסתערבים בטול כרם/דוברות משטרת ישראל

בשבוע האחרון המבוקשים שסוכלו בדירה, היו מעורבים בביצוע פיגועי ירי וניסיונות פיגועי משיכה באמצעות מטענים באזור מרחב התפר, בין היתר סמוך היישוב בת חפר. כמו כן, להתארגנות הטרור יש קשר למחבלים המעורבים בפיגוע בקלקיליה בו נרצח אמנון מוכתר. הדירה בה סוכלו המחבלים שימשה להערכות לפעילות טרור, הכנת מטעני חבלה ומתן מחסה למבוקשים.

עד כה תקפו הכוחות מתחילת המלחמה מעל 50 פעמים אווירית את המרחב, וכמחצית מהמחבלים חוסלו בצפון השומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully