וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה את מינויו של ח"כ דני דנון לשגריר ישראל באו"ם

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 15:06

דנון, שכבר כיהן בעבר בתפקיד זה, ייצא לכהונה שנייה לאחר אישור פה אחד של הממשלה. "אני גאה ושמח לשוב ולשרת את מדינת ישראל בתקופה קריטית זו"

דני דנון בראיון לסופ"ש שלו עם טל שלו. אולפן וואלה. 29.06.2023/סטילס: ראובן קסטרו

ממשלת ישראל אישרה היום (ראשון) פה אחד את מינויו של חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) לתפקיד שגריר ישראל באו"ם. דנון, שכבר כיהן בעבר בתפקיד זה, ייצא בקרוב לכהונה שנייה. "אני גאה ושמח לשוב ולשרת את מדינת ישראל בתקופה קריטית זו", אמר דנון.

"בשעה שמדינת ישראל נלחמת במספר רב של חזיתות, על כל אחד מאיתנו לעשות את המיטב במסגרת כישוריו וניסיונו. כך פעלתי בעבר וכך אמשיך לפעול בעתיד. מול הטרור הדיפלומטי שמרים את ראשו בימים אלו אני מחוייב להציג את האמת בראש מורם למען עם ישראל ועתידנו המשותף כאן", הוסיף.

דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה.. ראובן קסטרו
דני דנון/ראובן קסטרו

המינוי של דנון מגיע ברקע החשש של נתניהו מהתנגדותו לחוק הגיוס. דנון הוא מבין בכירי הליכוד הבודדים שלא קיבלו תפקיד בממשלה ולכן נחשב בלשכת רה"מ לפוטנציאל להתערערות הקואליציה. במקום דנון ייכנס לכנסת הבא בתור ברשימת הליכוד אביחי בוארון.

לפני כחודש, לשכת ראש הממשלה מסרה כי ששגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הודיע על סיום כהונתו כשגריר באו"ם בקיץ הקרוב. ארדן מסכם ארבע שנות כהונה באו"ם כאשר במשך שנה כיהן בנוסף גם כשגריר ישראל בארה"ב. לשגריר ארדן הוצע לשוב ולכהן כשגריר בארצות הברית, אולם השגריר בחר לסיים את תפקידו ולשוב ארצה בשל שיקולים משפחתיים - שניים מארבעת ילדיו של ארדן ישרתו בצה"ל בשנה הקרובה. ראש הממשלה הודה לארדן על תקופת שירותו ומסר: "השגריר ארדן ייצג את ישראל בכבוד, בנחישות ובתקיפות ואני מודה לו על כך".

  • עוד באותו נושא:
  • דני דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully