וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה כשחילצה את ילדיה מביתם העולה באש: אם ל-9 נספתה בשריפה בכוכב יעקב

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 10:42

עדינה זהבי מתה משאיפת עשן לאחר שפינתה את ילדיה ממיטותיהם עם בעלה: "פעלה כמו לביאה, אני לא מוצא את המילים על האובדן שלה". בעקבות הדליקה, שפרצה ככל הנראה מהתלקחות סוללה של אופניים, נפגעו כל המשפחה, אחד הילדים במצב בינוני. "היא היתה חברה שתמיד הושיטה יד"

בווידאו:שריפה כתוצאה מטעינה של אופניים חשמליים, כוכב יעקב, 30 ביוני 2024/דוברות כב"ה

נקבע מותה של עדינה זהבי, שנפגעה בשריפה שפרצה הלילה (ראשון) בכוכב יעקב שבבנימין. זהבי היא אם לתשעה ילדים, שאותם חילצה מהבית בזמן שעלה באש, ומתה כתוצאה משאיפת עשן. "כמו לביאה חילצה את הילדים שלנו מתוך האש והעשן", סיפר בעלה.

השריפה פרצה בסביבות 02:30 בבית המשפחה ביישוב, כפי הנראה בשל התלקחות סוללה של אופניים חשמליים. זהבי פינתה את ילדיה ממיטותיהם יחד עם בעלה, וכשפינתה את ילדה האחרון היא קרסה.

בשריפה נפגעו בעלה ושבעה מילדיה. ילד בן 8 נפגע באורח בינוני והשאר באורח קל. זוג ושני ילדים שגרים ביחידת המשנה של המשפחה נפגעו גם הם משאיפת עשן ומצבם קל. שמונה תושבים שבאו לסייע נפגעו באורח קל משאיפת עשן, והבוקר שוחררו לבתיהם. לאחר מכן אנשי הכיבוי מכוכב יעקב ומהיישובים הסמוכים השתלטו על האש.

עדינה זהבי, נספתה בשריפה ביישוב כוכב יעקב. באדיבות המשפחה
"כמו לביאה חילצה את ילדיה". עדינה זהבי ובעלה אריה/באדיבות המשפחה

"אשתי האהובה פעלה כמו לביאה. היא חילצה את הילדים שלנו אחד אחרי השני מתוך הלהבות ומתוך העשן", סיפר אב המשפחה אריה זהבי הבוקר. "עדינה היתה חברה של כולם והיתה אשת חסד גדולה. אני המום ולא מוצא את המילים על האובדן ועל הדמות הענקית שזכיתי לחיות לצידה". זהבי עלתה ארצה לפני 20 שנה מארצות הברית, ופה הכירה את בעלה.

חברתה הקרובה רחל לף סיפרה עליה: "עדינה היתה החברה שכולם רוצים. תמיד ידעה לקלוט מי צריך עזרה והושיטה יד תומכת בלי לעשות מזה עניין. היא לא דיברה אלא פשוט עשתה. עדינה היתה לצידנו ולצד שאר החברות ברגעים שמחים וגם קשים. היא ראתה תמיד את אלה שזקוקים ליחס ולא ויתרה עליהם. היא עסקה עם תלמידות בחינוך המיוחד, התחברה אליהן מאד והביאה אותן אליה הביתה לביקורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שריפה כתוצאה מטעינה של אופניים חשמליים, כוכב יעקב, 30 ביוני 2024. דוברות כב"ה
"היתה כאן פעולת גבורה ענקית". הנזק שנגרם בבית בעקבות השריפה/דוברות כב"ה

"היתה כאן פעולת גבורה ענקית של אם המשפחה עדינה, יחד עם בעלה שנכנסו לבית הבוער ואפוף העשן פעם אחר פעם וחילצו את הילדים ממיטותיהם מתוך האש והעשן", אמר על האירוע ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ. "עדינה שמה את חיי משפחתה לפני חיי עצמה בגבורה אדירה ובכך מסרה את נפשה כדי להציל את ילדיה. בשעה הקשה הזו אנו עוטפים את בני המשפחה שנמצאים בבתי החולים ויחד עם צוות היישוב כוכב יעקב נותנים מענה קהילתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully