וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גוטליב: "ביידן לא מסוגל להגיד לעצמו שהוא צריך לפרוש, הוא מנוהל ע"י מישהו"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 9:57

בעקבות העימות הטלוויזיוני בין ביידן לטראמפ, כינתה חברת הכנסת מהליכוד את הראשון כ"לא כשיר" ו"רק בובה". עוד אמרה שהיא אינה חושבת "שאדם עם נתוניו יכול לנהל עכשיו את ארה"ב"

השיר של טלי גוטליב לח"כים הערבים/ערוץ הכנסת

ח"כ טלי גוטליב התייחסה הבוקר (ראשון) לעימות הטלוויזיוני בין נשיא ארצות הברית המכהן ג'ו ביידן ליריבו דונלד טראמפ, וכינתה את הראשון "לא כשיר" ו"רק בובה". עוד אמרה עליו: "אני לא יודעת אם הוא מסוגל להגיד לעצמו בכלל שהוא צריך לפרוש, הוא מנוהל על ידי מישהו". את הדברים אמרה בריאיון לרדיו קול ברמה.

"בכל הכבוד, אין לי עניין עם גיל, אבל הוא לא כשיר", אמרה גוטליב. "תגידו את האמת בפנים, וזהו. זה לא מתאים. לא נראה לי שאדם הזה עם נתוניו והמורכבות יכול לנהל עכשיו את ארה"ב". כמו כן כינתה את הנשיא "רק בובה", ואמרה כי הוא "לא מצליח להחזיק ריאיון".

טלי גוטליב, דיון ועדת חוץ וביטחון, 26 ביוני 2024. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
ח"כ גוטליב/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
ג'ו ביידן. רויטרס
"אין לי עניין עם גיל, אבל הוא לא כשיר"/רויטרס

העימות הנשיאותי בין ביידן לטראמפ התקיים בלילה בשישי. במפלגה הדמוקרטית הביעו אכזבה ודאגה, לאחר שהנשיא היה נראה לא קוהרנטי, ולעיתים התקשה לסיים את דבריו. על אף שטראמפ הטיח בו האשמות שווא, הוא נראה חד בהרבה. השניים בחרו שלא ללחוץ ידיים בתחילת העימות, והמיקרופונים של המועמדים כובו כשהסתיים תורם לדבר, זכר להתפרצויות הבלתי-פוסקות של טראמפ בעימותים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully