וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: איראן דוהרת לגרעין בלי להסתיר, ואנחנו לא מתכוננים כראוי

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 18:10

יו"ר ישראל ביתנו מתח ביקורת על ההנהגה המדינית והצבאית של ישראל, וטען שהן לא הפנימו את המשמעויות החמורות של ההתקדמות המואצת בתוכנית הגרעין האיראנית. לדבריו, איראן "מתכננת מתקפה רחבת היקף על ישראל", בעוד שהממשלה "ממשיכה לפגוע בכוח ההתעה הישראלי"

עשרות איומים אוויריים ששוגרו מאיראן יורטו; תיעוד מיירוטי הכטב״מים וטילי השיוט/דובר צה"ל

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב היום (שבת) בחשבון ה-X שלו: "חייבים להחליף דיסקט, ויפה שעה קודם. באופן פומבי וגלוי לחלוטין, איראן ממשיכה להתקדם בקצב מואץ אל תוך תכניתה הגרעינית הצבאית ללא כל הסתרה, ממשיכה לדהור לעבר תוכנית ההשמדה שלה ומתכננת מתקפה רחבת היקף על ישראל. לצערי, נראה שההנהגה המדינית והצבאית בישראל טרם הפנימו את המשמעויות החמורות של המצב ואינם מתכוננים כראוי לסכנה קריטית זו".

ליברמן הוסיף: "בניגוד אליהם, נראה כי אויבינו דווקא מנצלים את ההזדמנות והשאננות הישראלית ומשתמשים בה, בעוד ממשלת ישראל ממשיכה לפגוע בכוח ההרתעה הישראלי באמצעות התנהלות פוליטית קלוקלת ותבוסתנית בכל הגזרות, ועוסקת בעיקר בהישרדות פוליטית מפלגת במקום בשיקולים ביטחוניים אמיתיים. כדי להתמודד עם המציאות הזו, הגיע העת להנהגה אחרת, כזו שתדע לשנות באופן דרמטי את סדר העדיפויות, שתתמקד בביטחון ובכלכלה של ישראל. חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully