וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילת תמר עמיתי שנעלמה בסרי לנקה אותרה, מצבה תקין

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 16:40

צוות של חברת פספורטכארד בשיתוף צוות של מגנוס איתור וחילוץ פעלו לאיתורה של עמיתי. לאחר איתורה היא שוחחה עם משפחתה, וכעת היא מפונה לבית החולים להמשך בדיקות

המטיילת תמר עמיתי שהייתה נעדרת בסרי לנקה ואותרה בריאה ושלמה, 29 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המטיילת תמר עמיתי שהייתה נעדרת בסרי לנקה ואותרה בריאה ושלמה, 29 ביוני 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מחברת ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד ומגנוס איתור וחילוץ מעדכנים היום (שבת) כי המטיילת הישראלית תמר עמיתי אותרה לפני זמן קצר בסרי לנקה. מוקדם יותר החל לפעול צוות של חברת פספורטכארד בשיתוף צוות איתור של מגנוס איתור וחילוץ לאיתורה של תמר ובדקות האחרונות אחרי שהיא אותרה היא שוחחה עם משפחתה. מצבה תקין והיא מפונה לבית חולים להמשך בדיקות.

בגסטהאוס ממנו יצאה אמרו לוואלה כי היא אותרה באחד החופים באזור, כ-10 קילומטרים מהמלון. קיבלו שם את הבשורה באנחת רווחה. בהוסטל היו מודאגים וסייעו בנסיונות לאתר אותה. הם היו הגורם שדיווח למשטרה המקומית כשלא חזרה לחדרה שלשום.

תמר עמיתי, נעדרת בסרי לנקה. 29 ביוני 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמר עמיתי, נעדרת בסרי לנקה. 29 ביוני 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני האיתור נמסר שתמר עמיתי בת ה-25 ממודיעין מכבים רעות טיילה בגפה. היא יצרה קשר לאחרונה לפני כשלושה ימים, אז הייתה בעיר טרינקומלי. חפציה נותרו בחדר אותו שכרה בשבת שבעברה בגסט האוס "רולקס" בעיר, שם היא נראתה לאחרונה ביום חמישי. את החדר הותירה נעול. בהוסטל הודיע למשטרה המקומית על העדרה, אבל לא הייתה לו אינפורמציה רבה לשתף.

בהוסטל זוכרים אותה אכן כמי שעשתה צ'ק אין לבדה ולא ידעו לומר מה היו תוכניותיה, לבד מכך ששילמה על שהייתה במזומן והייתה אמורה לעזוב ככל הנראה רק היום. לטיול היא יצאה בראשית יוני. המשטרה המקומית חקרה את המקרה.

בהמשך, חברת פספורטכארד הוציאה משלחת לסרי לנקה בשיתוף צוות איתור של מגנוס איתור וחילוץ, לחיפוש אחרי תמר. מוקדם יותר, פנתה פספורטכארד לכל מבוטחיה ביעד המצויידים באפליקציית חדר המצב של פספורטכארד בבקשה לסייע באיתור הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully