וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט בצפון: נגיע לצומת קבלת החלטות, ואם האויב יבחר במלחמה - נדע מה לעשות

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 21:52

שר הביטחון אמר ללוחמי ההגנה האווירית אחרי סיור בגבול הצפון: "אני מודע לכך שהמצב לא פשוט, אך בלבנון קשה יותר". לדבריו, אחרי הדיונים בבאמריקה - הגמישות לדון בהסדר מדיני עם חיזבאללה נובעת מכך ש"יש לנו פתרונות צבאיים". המסר שלו לנסראללה: "קל לדבר מהבונקר"

גלנט ללוחמים בגבול הצפון: "אם האויב יבחר במלחמה נדע מה לעשות"/תקשורת שר הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום סיור בגבול הצפון. השר הגיע לאחד מבסיסי המודיעין באזור יחד עם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין, וקיבל סקירה על הפעולות המתבצעות לסיכול חוליות הטרור ומפקדי חיזבאללה.

בהמשך, שר הביטחון הגיע לסוללת כיפת ברזל, ביחד עם מפקד מערך ההגנה האווירית תת-אלוף גלעד בירן, ונפגש עם אנשי הסוללה. גלנט עמד על המאמצים המתבצעים ליירוט הכטב"מים, ושיבח את הלוחמים והלוחמות על פעולתם המדויקת.

שר הביטחון יואב גלנט בביקור לוחמים בצפון. משרד הביטחון
"אנחנו לא מחפשים מלחמה אבל אנחנו מוכנים אליה"/משרד הביטחון

בתום הביקור אמר השר ללוחמים והלוחמות: "הגעתי לכאן על מנת לראות אתכם, לפני שעות אחדות הגעתי מארצות הברית. אני מגיע לכאן מאחת מיחידות המודיעין שלנו, ומה שאני רואה זה את היכולת מצד אחד לתת מודיעין גם לכוחות המגנים וגם לכוחות התוקפים, בכל ההיבטים, ואת שיתופי הפעולה בין הכוחות".

גלנט הוסיף: "בשיחות שלי נגעתי באפשרות שקוראים לה אפשרות מדינית - פתרון להגיע לתהליך הסדרי. ואני אומר לכם אחרי שעות ארוכות של שיחות עם כל בכירי הממשל האמריקני - הדבר שנותן לנו את הגמישות להיות מסוגלים לדון על פתרונות מדיניים זה שיש לנו פתרונות צבאיים. כלומר, אם יש לך אלטרנטיבה יש מי שמדבר איתך".

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
שר הביטחון יואב גלנט בביקור לוחמים בצפון. משרד הביטחון
"לחיזבאללה וללבנון הרבה יותר קשה - זה קל לדבר מהבונקר ולשאת הצהרות"/משרד הביטחון
שר הביטחון יואב גלנט בביקור לוחמים בצפון. משרד הביטחון
"אם האויב יבחר ללכת להסדרה אנחנו נענה לעניין הזה"/משרד הביטחון

לדבריו גלנט, "האלטרנטיבות שלנו משמעותיות ואנחנו מטפחים את שתיהן - מכינים את הכוח הצבאי - הגנה, התקפה וזה יכול לקרות מהר. מצד שני, מכינים את החלופה המדינית, היא תמיד עדיפה, אנחנו לא מחפשים מלחמה אבל אנחנו מוכנים אליה. ואנחנו נגיע לצומת, זאת תהיה צומת T גם עבור האויב וגם עבורנו. אם הוא יבחר ללכת במלחמה אנחנו נדע מה לעשות, אם הוא יבחר ללכת להסדרה אנחנו נענה לעניין הזה, ואני מקווה שלכאן יגיעו הדברים אבל אי אפשר לדעת".

עוד אמר גלנט: "אני יודע שלא קל - לא קל לכם ולא קל לתושבי הצפון. יש דבר אחד שאני יכול לומר לכם וזה שלחיזבאללה וללבנון הרבה יותר קשה - זה קל לדבר מהבונקר ולשאת הצהרות. בסופו של עניין, יש שם מעל 450 הרוגים למחבלים - השטח מוכה ברמה מאוד קשה ולכן, העומס הזה מוטל על האויב בצורה הרבה יותר גדולה מאשר עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully