וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן על הקריאות לפרישה: "לא הייתי רץ אם לא הייתי חושב שאני יכול לעשות את התפקיד"

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 21:00

לאחר הופעתו המגמגמת של נשיא ארצות הברית בעימות הטלוויזיוני אמש, הקריאות נגד כשירותו לא פוסקות. מעבר למפלגתו המודאגת, התקשורת האמריקנית מטיחה בו לפרוש. "אני יודע שאני לא מנהל עימותים כמו פעם אבל אני דובר אמת", הוא עונה להם, "דונלד טראמפ הוא סכנה לאמריקה"

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מגיב לאמירות התקשורת האמריקאית שקוראות לו לפרוש, לאחר העימות הנשיאותי מול דונלד טראמפ שהתרחש הלילה (שישי). "אני יודע שאני לא אדם צעיר", אמר. "אני יודע שאני לא מנהל עימותים טוב כמו פעם. אבל אני יודע דבר אחד - שאני אומר אמת. אני יודע שאם נופלים, קמים וממשיכים הלאה. לא היית רץ שוב אם לא הייתי חושב שאני יכול לעשות את התפקיד הזה. דונלד טראמפ הוא סכנה לאמריקה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. רויטרס
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן/רויטרס

התבטאות הנשיא היא תוצאה של אכזבה ודאגה מצד המפלגה הדמוקרטית מהתנהלות העימות, לאחר שהנשיא היה נראה לא קוהרנטי, ולעיתים התקשה לסיים את דבריו. על אף טראמפ הטיח בו האשמות שווא, הוא נראה חד בהרבה. השניים בחרו שלא ללחוץ ידיים בתחילת העימות, והמיקרופונים של המועמדים כובו כשהסתיים תורם לדבר, זכר להתפרצויות הבלתי-פוסקות של טראמפ בעימותים הקודמים.

ברשת CNN דווח כי ביידן הגיב לתוצאות העימות ואמר לכתבים: "אני חושב שההופעה שלי הייתה טובה". כאשר נשאל על הקריאות לצאת מהמרוץ, בחר הנשיא לתקוף את טראמפ. "לא, קשה להתווכח עם שקרן. ב'ניו יורק טיימס' חישבו ומצאו שהוא שיקר 26 פעמים, שקרים גדולים". כאשר נשאל אם הוא חולה, אמר ביידן כי יש לו כאבי גרון.

לפי סקר של התוכנית, 67% מהצופים מאמינים שטראמפ ניצח בעימות, לעומת 33% בלבד הסבורים שביידן ניצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully