וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד למקרי רצח אכזריים: כתב אישום נגד חוליית ביצוע של ארגון הפשע אבו לטיף

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 10:29

האישום מתרכז במעורבת משפחת הפשע באירועי ירי והשלכת רימון לעבר אנשי עסקים בצפון. עם הפיכת החקירה לגלויה עצרו הכוחות שני חשודים, דמויות משמעותיות בארגון. מחומר החקירה עולה כי השניים ביצעו ירי לעבר עסק במעלות תרשיחא ולעבר ביתו של איש עסקים מרמת הגולן

חוליית ביצוע של ארגון הפשע אבו לטיף בפעולה/דוברות משטרת ישראל

הותר לפרסום: בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון הוגש היום (שישי) כתב אישום נגד חוליית ביצוע של ארגון הפשע אבו לטיף המעורבת באירועי ירי והשלכת רימון לעבר אנשי עסקים בצפון.

ארגון "אבו לטיף" נקשר לפעילות עבריינית ענפה ועל-פי החשד נקשר גם למקרי רצח אכזריים. במחוז הצפוני התקבלו בחודשים האחרונים דיווחים משני בעלי עסקים בצפון אודות ירי לעבר מתחם עסקים והשלכת רימון רסס לעבר בית ברמת הגולן ובמעלות תרשיחא.

בחקירה שנפתחה בנושא במהלכה לא עלה מצד הקורבנות רקע לאירוע או חשודים פוטנציאליים. ביחידה המרכזית של מחוז צפון עלה החשד כי אירועים אלו בוצעו על ידי אנשי הארגון הפשע "אבו לטיף במטרה לסחוט כספים מבעלי העסקים.

תמונת הנזק הנגרם מהשלכת הרימון של משפחת אבו לטיף בבית ברמת הגולן ובמעלות תרשיחא. דוברות משטרת ישראל
תמונת הנזק הנגרם מהשלכת הרימון של משפחת אבו לטיף בבית ברמת הגולן ובמעלות תרשיחא/דוברות משטרת ישראל

בתאריך 02/06/24 עם הפיכת החקירה לגלויה פשטו הכוחות על כמה יעדים המקושרים לארגון הפשע אבו לטיף וביצעו מעצר של שני חשודים, דמויות משמעותיות בארגון: רביע אבו שאהין בן 27 תושב בוקעאתא ומרון טאנוס בן 23 תושב מגאר בעת שהיו בתנועה ברכב שכור בצפון הארץ.

מחומר החקירה עולה כי השניים ביצעו ירי מאסיבי לעבר עסק במעלות תרשיחא ברכב מסוג סקודה אשר היה מעורב כמה שבועות קודם לכן באירוע השלכת רימון רסס לעבר ביתו של איש עסקים מרמת הגולן. עוד עולה כי בין שני האירועים הרכב המבצעי ששימש את החוליה הוסלק בתוך מטע זיתים בצפון הגולן.

הבוקר, עם סיום שלב החקירה שכלל מאות פעולות חקירה ייחודיות תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות מתקדמות הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום חמור עם בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שני המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully