וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד חיל האוויר: "חמאס בעזה יוכרע בקרוב, מוכנים מול חיזבאללה בצפון"

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 19:16

אלוף תומר בר נאם בטקס סיום קורס טיס בבסיס חצרים, ואמר כי "חמאס בעזה יוכרע בקרוב, ואנו מוכנים למול חיזבאללה. יש בידינו האמצעים לכך, ובוודאי את אורך הרוח". הרמטכ"ל לבוגרים: "המחיר כבד, והמטרה ראויה - פירוק חמאס והשבת החטופים"

מפקד חיל האוויר בטקס סיום קורס טיס: "חמאס בעזה יוכרע בקרוב"/דובר צה"ל

מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר נאם היום (חמישי) בטקס סיום קורס טיס 188 בבסיס חצרים, והתייחס להמשך המערכה. בתוך כך, טען כי חמאס יוכרע בקרוב וגם לעימות מול חיזבאללה בצפון צה"ל מוכן ואמר כי "⁠יש בידינו האמצעים לכך, יש לנו היכולות בוודאי שיש בנו את אורך הרוח ורוח הקרב".

על המתקפה מאיראן אמר: "ידענו לבלום ולסכל מתקפה זו - בהגנה אפקטיבית יעילה. עשינו זאת כתף אל כתף עם כוחות הביטחון ועם בעלות בריתנו, כשארצות הברית, ידידתנו הטובה ביותר בראש. אני מבקש להודות במעמד זה לשותפינו מפיקוד המרכז של ארצות הברית - על שיתוף פעולה צבאי, על מחויבות הדדית ועל חברות יוצאת דופן".

מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר. דובר צה"ל
"מודה לארצות הברית - על שיתוף פעולה צבאי, על מחויבות הדדית ועל חברות יוצאת דופן". תומר בר/דובר צה"ל

עוד הוסיף כי "אתגר ההגנה הרציפה על כל גבולותינו הוא תובעני ומאתגר. אנו משקיעים ביישומון של טכנולוגיות ומערכות פרי התעשיות הישראליות ושיטות לחימה חדשניות. מיום ליום אנו רואים התקדמות במענה הכולל. זכרו כי הגנה חזקה היא תנאי. התקפת האויב בשטחו היא הפתרון השלם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי, נאם והתייחס להמשך הלחימה של צה"ל ברצועת עזה. "איבדנו רבים, לוחמים ומפקדים שלחמו עימנו בגבורה ובחירוף נפש. המחיר כבד, אך המטרה ראויה מאין כמותה: לפרק את ארגון חמאס, להרוג את פעיליו, להשמיד את תשתיותיו ולא לאפשר את המשך שלטונו. להביא להשבת החטופים, להחזיר את המפונים לבתיהם בצפון ובדרום בביטחון, בבנייה ובשגשוג מחודשים", מסר הלוי.

הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס סיום קורס טיס. דובר צה"ל
"מחיר המלחמה כבד, אך המטרה ראויה מאין כמותה". הרצי הלוי/דובר צה"ל

הלוי סיפר כי "לפני כשבוע נפגשתי עם אנשי ניר עוז היקרים. עברנו בקיבוץ, בית־בית. הזמן קפא בשבעה באוקטובר והמראות הקשים נחרטים ביחד עם המילים, עם הסיפורים והכאב. לקראת סוף הסיור שאלתי את בן הקיבוץ שהיה בו בשבעה באוקטובר מה יהיה כאן עוד חמש שנים. הוא לקח נשימה, חשב לרגע, וענה בביטחון, הקיבוץ יהיה יפה יותר מבעבר, בנוי טוב יותר, ועם אנשים נהדרים. ואני חשבתי אחרי כל ההישגים הצבאיים, זה יהיה הניצחון האמיתי, לא לפני שנממש את האחריות שלנו לתחקר, ללמוד ולהביא למצב הביטחוני שיאפשר זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully