וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה הטילה סנקציות על תנועה העוסקת בבנייה בהתנחלויות ועל דניאלה וייס

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 17:30

סבב הסנקציות החדש הינו הרחבה משמעותית של הסנקציות שהטילה ממשלת קנדה עד כה על מתנחלים על רקע התקפות אלימות נגד פלסטינים. הסנקציות החדשות יקשו על גיוס תרומות בקנדה עבור בנייה בהתנחלויות ובמאחזים בלתי חוקיים

בווידאו: פרקליטו של בנצי גופשטיין/מעריב

ממשלת קנדה הודיעה כי החליטה להטיל סנקציות על דניאלה וייס - פעילה מרכזית בהתנחלויות בגדה המערבית וראש מועצת ההתנחלות קדומים לשעבר - ועל תנועת אמנה שמעורבת בבניה בהתנחלויות ובמאחזים בלתי חוקיים בגדה המערבית.

דניאלה וייס. קשת 12, צילום מסך
דניאלה וייס/צילום מסך, קשת 12

למה זה חשוב:

  • סבב הסנקציות החדש הינו הרחבה משמעותית של הסנקציות שהטילה ממשלת קנדה עד כה על מתנחלים על רקע התקפות אלימות נגד פלסטינים.
  • הסנקציות החדשות יקשו על גיוס תרומות בקנדה עבור בנייה בהתנחלויות ובמאחזים בלתי חוקיים.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במוקד החדשות:

  • ממשלת קנדה הודיעה כי סנקציות יוטלו גם על בני גופשטיין - פעיל ימין קיצוני מקורב ביותר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. סנקציות יוטלו גם על רקגון הימין הקיצוני "להבה" שגופשטיין עומד בראשו.
  • בהודעת ממשלת קנדה נמסר כי הוטלו סנקציות גם על המתנחלים ופעילי הימין הקיצוני: עינן טנג'יל, אלישע ירד, מאיר אטינגר, עלי פדרמן ושלום זיכרמן.
  • סנקציות הוטלו גם על התארגנות "נוער הגבעות" ועל שני מאחזים בלתי חוקיים: החווה של צבי והחווה של משה.
  • חלק גדול מהמתנחלים והגופים שהוכנסו היום לרשימת הסנקציות של ממשלת קנדה כבר נתונים לסנקציות מצד ממשלת ארה"ב, בריטניה האיחוד האירופי.
בנצי גופשטיין בבית המשפט
14.1.24. שלומי הלר, עיבוד תמונה
פעיל הימין בנצי גופשטיין/עיבוד תמונה, שלומי הלר

מה הם אומרים:

  • "סבב הסנקציות הנוכחי כולל אנשים וישויות שהיו מעורבים בביצוע פעולות אלימות או בסיוע ותמיכה כלכלית לאלימות מצד מתנחלים קיצונים נגד פלסטינים ורכושם", נכתב בהודעת ממשלת קנדה.
  • שרת החוץ הקנדית מלאני ג'ולי אמרה כי היא מודאגת מאלימות מצד מתנחלים קיצונים בגדה המערבית ומגנה התקפות כאלה. היא קראה לממשלת ישראל להגן על האזרחים הפלסטינים ולהעמיד לדין את מבצעי ההתקפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully