וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכינתה אותה "אישה רעה": הדס קליין דורשת מיליון שקלים מכנרת בראשי

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 23:01

עדת המפתח בתיק 1000 שלחה מכתב התראה לפני הגשת תביעת לשון הרע נגד בראשי. קליין חווה הטרדות מעת שעלתה על דוכן העדים, והפרקליטות אף הגישה כתב אישום בין הטרדת עד נגד אלי ציפורי ואבי וייס בעקבות כך שהם הטרידו אותה

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

עדת המפתח בתיקי 1000 הדס קליין שיגרה מכתב אזהרה לפני הגשת תביעת לשון הרע לכנרת בראשי. במכתב נכתב כי קליין נאלצה לחוות תחת בשרה מסע פרסומים אובססיבי, זדוני ושפל הכולל השמצות, גידופים והאשמות פליליות חמורות ושקריות מצד בראשי וביניהן שהיא "משבשת הליכי משפט" בהליך הפלילי, שהיא מסרה "עדות שקר", שהיא "אישה רעה, שקרנית, מניפולטיבית, פוליטית, לא ראויה".

עוד אומרת קליין כי בראשי כינתה אותה "פעילה פוליטית, עדה פוליטית שעומדת מעל דוכן העדים ומשקרת במצח נחושה", "השמידה ראיות", ואף "יצרה מסמכים לא אותנטיים" שהוגשו בהליך הפלילי, עדה פוליטית שהיא "סוכנת משטרתית", עשתה שימוש לא כשר "בכספים של הקופה הקטנה" של מעסיקה ועוד ועוד.

הדס קליין וכנרת בראשי. יונתן זינדל, אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
בראשי כתבה על קלין כי היא "אישה רעה, שקרנית, מניפולטיבית, פוליטית, לא ראויה". קליין ובראשי/פלאש 90, יונתן זינדל, אוליבייה פיטוסי

קליין דורשת מבראשי פיצוי בגובה מיליון שקלים והתנצלות על הדברים שהיא פרסמה אודותיה. יש לציין כי קליין חווה התקפות והטרדות בלתי פוסקות מעת עלותה על דוכן העדים במסגרת תיקי האלפים.

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אלי ציפורי ואבי וייס בגין הטרדת עד, בשל כך שהשמניים הטרידו אותה לפי כתב האישום. הקראת כתב האישום של השניים תהיה בתחילת החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully